Advies snowboard binding voor (kleine) dames

• ThePowthologist
    Advanced
    ThePowthologist op 26 november 2016 · 12:33
    Sinds kort trotse eigenaar van een Salomon Pillow Talk (143 cm) waarvoor ik nieuwe bindingen zoek in een kleine maat (36). Liefst medium flex, goede responsiveness en bij voorkeur licht in gewicht. Shock absorptie niet per se belangrijk. Meestal off-piste (treeruns), geen park.
    Ik zag online de Burton Escapade, Salomon Mirage en Union Legacy - is dit wat?
    En zijn er mensen die ervaring hebben met Flow Omni bindingen?
    The Powthologist
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 26 november 2016 · 12:48
    Burton Lexa en Escapade zijn toppers. Wel je boot eerst erin zetten en goed afstellen voordat je beslist welke maat je dient aan te schaffen.
    Tukker(ik)
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 26 november 2016 · 13:25
    Wat voor binden rijd je nu mee?
    Ik vind het zelf belangrijk om bindingen om m'n schoen te passen! Ik zou dus gewoon naar een winkel gaan, je schoenen meenemen en passen! Footprint van boots verschilt ook tussen merken namelijk...
    Verder ben ik een fan van de Burton straps! Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
    Riding on the edge!
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 26 november 2016 · 22:14
    Ik heb vorig seizoen een set Salomon Providence gekocht (small) waar mijn schoenen (38,5) net niet inpassen nu ze zijn uitgelopen. Klinkt wel ongeveer als waar je naar op zoek bent. Niet perse freeride oriented, maar all mountain, medium flex en lekker responsief al zullen het niet de meest responsieve bindingen op de markt zijn.
    Niet alleen kan ik ze aanbevelen, ik wil ze ook wel verkopen 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro