bindingen kiezen voor rossignol sin 7

• bvvb
    Tourist
    bvvb op 9 december 2016 · 23:59
    Dag allemaal,

Ik ski al een aardige tijd maar heb tot nu toe steeds gehuurd. Nu zou ik graag mijn eerste freeride ski's kopen, de rossignol sin 7's van vorig jaar. Op ekosport staan er een zestal sets voor mooie prijzen, telkens andere bindingen. Nu is het zo dat ik niks van bindingen ken (ondanks het artikel "kiezen van bindingen" op wepowder.nl te lezen).

Mijn vraag is of iemand me wijzer kan maken wat betreft de verschillen tussen de aangeboden sets, waar ik op moet letten. Dit is de site: http://www.ekosport.be/INTERSHOP/web/WFS/EKO-BE-Site/nl_BE/-/EUR/ViewP...

Ter info: heb nog geen botten, gewicht circa 75kg, lengte 176,5cm

Alvast hartelijk dank!

Groeten.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 10 december 2016 · 10:48
    Ik zou lekker voor de Tyrolia's of Looks gaan. Je bent niet heel lang/zwaar, DIN van 11 is prima... Lijkt me een mooie deal.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • bvvb
    Tourist
    bvvb op 11 december 2016 · 20:24
    Bedankt voor je reactie!
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 12 december 2016 · 10:40
    Heerlijke ski! Zelf afgelopen jaar gekocht met Marker F12 (tour) en gebruik m eigenlijk als ski voor iedere dag, stabiel en wendbaar genoeg voor op de piste, maar meer dan genoeg float. Ga je veel plezier van hebben
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 12 december 2016 · 10:41
    Check trouwens ook deze aanbieding van @WillemV! http://wepowder.nl/forum/topic/234642
  • bvvb
    Tourist
    bvvb op 13 december 2016 · 09:19
    Bedankt voor de reactie! Ga toch voor de sin 7 gaan, vanwege de 98mm onder de voet. Ook Leuk om te horen dat jij deze ski heerlijk vindt!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro