GEZOCHT: 18 Inserts

• Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 13 december 2016 · 16:37
    Heeft iemand nog wat liggen? ik zoek er 18 ofzo, toch te weinig besteld bij de centrale inkoop!

16 stuks (2x 8) voor een G3 ION binding, maar even uitgaande van het feit dat je er dan 2 reserve hebt.

Hoop dat iemand nog wat extra heeft liggen! Zou te gek zijn!
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Martindg
    Advanced
    Martindg op 13 december 2016 · 18:57
    Of misschien een nieuwe inkoopactie opstarten?
    Ik ben namelijk ook opzoek naar een stuk of 32 van die dingen.
    Grt martin
  • flowaxxis
    Beginner
    flowaxxis op 13 december 2016 · 23:00
  • Martindg
    Advanced
    Martindg op 13 december 2016 · 23:11
    Nice
  • GuyF
    Beginner
    GuyF op 15 december 2016 · 08:56
    Een vraag ivm het gebruik van inserts. Kan je de gaten voor je huidige binding groter boren en daarin de inserts plaatsen of moet je herboren?
    In mijn skishop werd voorgesteld om metalen inserts bedoeld voor een herstelling te gebruiken, is er een verschil met quiverkillers?
  • flowaxxis
    Beginner
    flowaxxis op 15 december 2016 · 10:25
    Ja je kunt je gaten opboren. De skishop gebruikt waarschijnlijk rampa inserts deze hebben een open onderkant. Bij correcte montage is daar ook niks mis mee.
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 15 december 2016 · 22:40
    Thanks @flowaxxis goed tip!
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 16 december 2016 · 10:00
    Als inserts kunnen in bestaande gaten, en er is nog ruimte dan ben ik aan t denken om een techbinding naast mn adrenalins op een atomic automatic te zetten. Maar is er iemand in de buurt van limburg die kan boren? Ik durf het zelf niet aan
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • PS
    Advanced
    PS op 16 december 2016 · 10:59
    @vinnie ik heb nog een volle doos Rampa's liggen. Kan je gratis een handje opsturen. Laat maar weten.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 16 december 2016 · 13:01
    Als inserts kunnen in bestaande gaten, en er is nog ruimte dan ben ik aan t denken om een techbinding naast mn adrenalins op een atomic automatic te zetten. Maar is er iemand in de buurt van limburg die kan boren? Ik durf het zelf niet aan martijnuiterwijk op 16 dec 2016 10:00Als je een paar van die IPA's meebrengt, kom je maar langs 😃
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 16 december 2016 · 13:27
    Prima, IPA's genoeg koud staan. Even kijken of het quiverkillers gaan worden of Rampa's.
    Als t een beetje mee zit heb ik straks n setje dynafits TLT Radical ST
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro