Gezocht: freeride ski's met tourbinding

• Konte
    Beginner
    Konte op 13 december 2016 路 20:11
    Ik ben op zoek naar een paar freeride ski's met alpine tourbindingen. Ze zullen niet gebruikt worden voor dagtochten, maar voor de kortere tochten tot maximaal een uur of 2. Alles dus nog steeds in dienst van de afdaling.

Concreet zoek ik:
    - +-100-110mm onder de voet,
    - alpine tourbindingen,
    - bijbehorende- of passende vellen.

Hopelijk heeft er iemand nog wat moois liggen voor een schappelijke prijs. Het geheel in 1 set is natuurlijk ideaal, maar voor losse ski's en bindingen sta ik ook open.
  • vincentalblas
    vincentalblas op 16 december 2016 路 20:04
    http://wepowder.nl/forum/topic/235054

Is dit iets voor je? 馃槈
  • Konte
    Beginner
    Konte op 16 december 2016 路 20:31
    Dat is helaas iets te lang voor mij. Mijn huidige Scott Punisher's zijn 183, wat een mooie lengte voor me is.

Zojuist toch maar een setje Baron's besteld met behulp van de actiecode bij Bergzeit. Deze wil ik met Quiver Killers op de Punisher's gaan monteren maar ik twijfel nog of het de moeite is om de bestaande gaten voor mijn huidige Marker Griffon's ook te voorzien van Quiver Killers.

Wellicht dat er iemand weet of het verschil in dalen tussen de Baron's en de Griffon's dermate groot is dat dit toch de moeite is?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 17 december 2016 路 02:12
    Maakt niet zo heel veel uit. Je staat wat hoger op de barons.

Qua ski. Uit mijn oude whitedot stash heb ik nog rangers liggen van vorig seizoen, 108 onder voet. In 186. PM voor meer info...
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • BudhaNl
    Tourist
    BudhaNl op 17 december 2016 路 09:34
    Zojuist toch maar een setje Baron's besteld met behulp van de actiecode bij Bergzeit. Konte op 16 dec 2016 20:31

Mag ik vragen waarom je voor de Baron gekozen hebt en niet de Tour F12 EPF die vrijwel even duur is?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro