Boarders feedback gevraagd!

• Slope
    Advanced
    Slope op 13 december 2016 · 20:14
    Beste Boarders,

1 jaar geleden kwam ik op het idee om een snowboardhoes te ontwikkelen zodat ik een éénvoudige en goedkope bescherming voor mijn snowboard heb tijdens het vervoeren maar ook op en naar de piste toe. Inmiddels heb ik de eerste batch met hoezen binnen en heb ik ook een website gemaakt waar deze te bekijken/bestellen is. De website is www.slopes.nl

Ik hoor graag wat jullie er van vinden, alle feedback is welkom!

Groeten

• markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 13 december 2016 · 20:50
    Wieltjes zie ik zo niet. Waarom heb je daar voor gekozen?
    Verder lijkt de prijs me netjes, al kan ik niets zeggen over de kwaliteit .
    Dat oprolbare is erg handig.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 december 2016 · 21:14
    Ik heb jaren geleden exact zo'n hoes gehad van Rossignol. Dus ik zie niet precies in wat er aan te ontwikkelen valt, het is gewoon een chinees ding waar je een logo op laat zetten volgens mij.

Neemt niet weg dat het een hele fijne hoes was voor een prima prijs. Het is echt een hoes voor een enkele plank, heel licht. Handig is dat je de base en kanten goed beschermt zonder dat je iets dicht hoeft te ritsen. Je moet het meer zien als een "ik gooi een board op de achterbank zonder dat de staalkanten mijn peuter blijvend verminken" hoes. Het is volgens mij niet echt bedoeld om je hele quiver mee naar Alaska te nemen.
    Maar ik zou er zo weer één kopen.
    splitfest.nl
  • Mars
    Tourist
    Mars op 13 december 2016 · 21:17
    @Slope

Dit doet mij toch heel veel denken aan de Burton Board Sleeve die ook nog schouderbanden heeft.

Waar in onderscheid jouw hoes zich?
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 13 december 2016 · 21:27
    Over Slope: Bijvoorbeeld de unieke snowboardhoes van Slope is speciaal door Slope ontwikkeld.

Eerste hit op Aliexpress bij "snowboard bag"...
    En als je dan op "Benice" in geeft heb je de bril ook ineens met een mooie korting en gratis levering.

'Ontwikkelen' lijkt me niet de juiste term.
    Maar dit neemt niet weg dat het best een handige tas is.
  • Slope
    Advanced
    Slope op 14 december 2016 · 22:08
    Dank voor jullie feedback!

@Dorylus & Ieism Qua ontwikkeling heb voor de hoes een partij benadert die neopreen laptop hoezen maakte en een tekening opgestuurd van het gene wat ik wilde. Na een aantal prototypes ben ik tot het huidige product gekomen. Later zag ik dat er al fabrieken zijn die nagenoeg hetzelfde doen, dus dat is achteraf wat zonde van de moeite geweest.
    De andere producten worden inderdaad ingekocht, daar komen alleen nog invoerrechten, btw en soms verzendkosten bovenop maar wordt niks aan ontwikkeld inderdaad.

@Mars heb de hoes van Burton gecheckt en ziet er ook mooi uit! Kende ik niet dus bedankt voor de tip.

Ik denk dat het ook met name interessant is voor mensen die nog geen snowboardhoes of tas hebben
    Maar in mijn ogen zijn de voordelen van een dergelijk snowboardhoes:
    - Eenvoudige bescherming van je kanten maar ook je eigen handen tijdens het transport maar ook op en naar de piste toe
    - Licht en klein op te bergen, past ook in je rugzak
    - Goedkope oplossing (al zijn er bij decathlon ook wel goedkope stoffen tassen te verkrijgen)
    - Makkelijke dragen van het snowboard door schouderband

Groeten

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro