Ik verlang naar Tree Runs. Jij ook?

Door dr.Gear op 15 december 2016 路 12

Het is verdorie 15 december en dr. Gear heeft nog geen fatsoenlijke tree run onder zijn belag gevoeld. Kriebels zijn het gevolg. Het begon als een kriebeltje, maar inmiddels heeft dr. Gear jeuk all over the place. Uit pure armoe is dr. Gear al menigmaal de bossen ingetrokken om de intense geur van dennenaalden op te snuiven. Maar het voelt zo vreemd. Alsof ik poeder probeer te rijden in een indoorhal.

Niet alleen dr. Gear had last van de kriebels. Om mij heen begon iedereen te klagen over dr. Gear zijn onbehoorlijke gedrag. Totdat ik op een dag dit potje in de post kreeg. Tree Run wax.

Je moet het eens gesnoven hebben
Je moet het eens gesnoven hebben

Sindsdien smeer ik het voordat ik afdaal even onder het belag. Als dr. Gear niet beter zou weten waande hij zich in een heerlijk bos vol met lariksen. De tree run wax blijkt mijn life saver te zijn in deze barre tijden waar treeruns enkel op de andere continenten te vinden zijn. Maar nu de kreibels voorbij zijn is er nieuw geklaag. Dr. Gear kan de geur niet loslaten en snift om de zoveel tijd even uit het potje.

Ach ja, liever sniffen dan onbestemde jeuk. Je eigen psychedelische tree run bestel je bij de jongens van dryboards. Hebben jullie nog tips om dr. Gear door deze treerunloze start van de winter heen te helpen?

Reacties

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 december 2016 路 15:22
    @dr.Gear je zit toch niet zo achter dat Wax potje mag ik hopen:

May the powder be with you.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 15 december 2016 路 15:32
    @meteomorris Poeder is een keuze. 馃槈
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Markie
    Advanced
    Markie op 15 december 2016 路 15:53
    @meteomorris die @dr.Gear heeft in zijn "tree run high" wel een kortingscode weten los te kletsen bij die jongens van DRY.
    En ijdel als hij is hebben we er [ DrGear ] van gemaakt. Met deze code gratis verzending binnen NL.
    Fijne dagen onder de tree!
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • The_O
    Tourist
    The_O op 15 december 2016 路 17:14
    And Also The Trees
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 15 december 2016 路 17:51
    @EmileHendrix zo werden wij na FFF enorm goed gefouilleerd toen we een club in Amsterdam binnen wilde, omdat ze wat bandjes en patches vonden met "poeder is een keuzen". De uitsmijter snapte er niet zoveel van馃構

On topic: ik kijk Threehouse masters op Discovery Channel, ook erg rustgevend.
    Riding on the edge!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 15 december 2016 路 19:27

Wen free tree run
    Toerisski
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 18 december 2016 路 22:40
    Met een beetje fantasie kom je ook al een heel eind...

• 3zel
    Advanced
    3zel op 19 december 2016 路 13:12
    Wij trekken volgende week naar Rusutsu, er zijn nog plekjes op de vlieger 馃槈
    knowledge is powder
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 december 2016 路 13:33
    @3zel doe je wel een sneeuwdans? Komende week wat regen in de maak daar.

Gelukkig wordt het daarna direct weer koud met een noordwestelijke stroming over het relatief milde zeewater dus het komt wel goed. Maar schrik dus niet even van wat regen komende week (22-23 december)
    May the powder be with you.
  • Markie
    Advanced
    Markie op 19 december 2016 路 13:52
    Wij trekken volgende week naar Rusutsu, er zijn nog plekjes op de vlieger 馃槈 3zel op 19 dec 2016 13:12
    Zet de sake maar vast warm voor me. Hoe lang blijven jullie op Hokkaido?
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 19 december 2016 路 15:31
    Koud, jongen, KOUD. Warme sak茅 is voor touristen. Of voor slechte sak茅. (Zoals bij ons de gluhwein)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 20 december 2016 路 23:26
    @meteomorris: Ik zag het ook gebeuren; in HONSHU regen tot boven 3000m. En daarom toch maar 'last minute' naar Hokkaido geboekt ipv Honshu. Gelukkig arriveren we pas de 26ste in Sapporo, en tegen dan geven ze IJSKOUD en hopelijk wat ijskoude pipapoeder 馃槈

@markie: roadtripje tem de 7de
    knowledge is powder

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro