Peak performance Heli set *nieuw* maat XL

• Buk
    Beginner
    Buk op 16 december 2016 · 21:23
    Beste Heren,

Helaas ben ik bij het kopen van deze set een maatje te optimistisch geweest, ik dacht ik val nog wel wat komende maanden af en dan zit dit Heli setje van peak performance perfect. Aangezien dit niet gebeurd is wil ik niet strak in pak de berg af gaan. Zit nu in xxl met de jas maatvoering. vandaar dat ik deze Peak performance Heli set maat XL wil verkopen.

Je kan ook zien dat de ritsen dezelfde kleur zijn.
    Helaas is het nu te laat om ze nog terug te sturen of om te ruilen voor een maatje groter anders had ik dit nog wel gedaan.

Nog even de extra informatie

PeakPerformance Men's Heli Gravity Jacket (shell)
    Een stijvolle ski jas voor de professional met vele functionaliteiten. Dit shell ski jack is extreem wind- en waterdicht, heeft een ademende werking en bestaat uit een 3-laags Gore Tex® Shell. U bent optimaal beschermd tegen regen, sneeuw en wind, zonder klam aan te voelen. De jas heeft opvallende kleuren en is voorzien van technische elementen zoals het telefoonzakje

HELI 2-LAYER GRAVITY PANTDe Peak Performance Heli 2-layer Gravity Pants
    is ontworpen om te skiën en biedt uitzonderlijk goede bescherming tegen de weersomstandigheden. Met de dubbele laag van Gore-Tex materiaal is deze broek water- en winddicht. Daarnaast is de broek ademend, waarmee een klam gevoel aan de binnenkant vermeden wordt.

De jas is eventueel los te koop, maar ik verkoop het liever als set.
    Wil er minimaal 500 euro voor de set krijgen, jas los 300.

Pm mij even voor een bod.
    (heb Stuur me een notificatie wanneer iemand antwoordt uitgezet)
    Ik zal hem tussendoor updaten.

Nog even de labeltjes voor de liefhebbers

Buk
  • marcjansen
    marcjansen op 1 januari 2017 · 21:36
    Hoi, ben je deze set al kwijt? heb wel interesse. gr marc

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro