Advies gevraagd: Snowboard trip ergens tussen 9 en 20 april 2017

• kareljansma
    kareljansma op 3 januari 2017 · 13:09
    Na een rondje google en een rondje zoeken op dit forum is het me niet gelukt te vinden wat ik zoek, daarom mijn vraag hier:

Ik wil graag een off piste snowboard cursus doen. Ik heb veel ervaring op de piste (een week of 50), kan goed snowboarden, en ben in heel goede conditie. Ik heb ook wel een beetje off piste ervaring, maar niet zoals het hoort: Ik heb geen kennis van veiligheid, materiaal, etc. Wat dat betreft zoek ik dus een beginnerscursus, van 4-7 dagen.

Ik kan in jan-maart vanalles vinden, maar in april wordt het moeilijk. Ivm werk kan ik echter alleen ergens in de periode 9 - 20 april.

Iemand tips voor een organisatie / gids etc? Prima als het bij een buitenlandse organisatie / groep is: Ik spreek duits en engels, maar heel matig frans.

Bedankt!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 3 januari 2017 · 13:30
    Heb je dit topic gezien?

http://wepowder.nl/forum/topic/107598
  • Haas
    Expert
    Haas op 4 januari 2017 · 00:45
    Na een rondje google en een rondje zoeken op dit forum is het me niet gelukt te vinden wat ik zoek, daarom mijn vraag hier:

Ik wil graag een off piste snowboard cursus doen. Ik heb veel ervaring op de piste (een week of 50), kan goed snowboarden, en ben in heel goede conditie. Ik heb ook wel een beetje off piste ervaring, maar niet zoals het hoort: Ik heb geen kennis van veiligheid, materiaal, etc. Wat dat betreft zoek ik dus een beginnerscursus, van 4-7 dagen.

Ik kan in jan-maart vanalles vinden, maar in april wordt het moeilijk. Ivm werk kan ik echter alleen ergens in de periode 9 - 20 april.

Iemand tips voor een organisatie / gids etc? Prima als het bij een buitenlandse organisatie / groep is: Ik spreek duits en engels, maar heel matig frans.

Bedankt!

kareljansma op 3 jan 2017 13:09

Stuur @Erwin eens een berichtje die kan je zeker verder helpen!