interesse in freeskier.nl domein?

• sanno
    Tourist
    sanno op 7 januari 2017 · 16:28
    een jaar of 15 geleden heb ik dit domein vastgelegd. Toen dacht ik er iets mee te kunnen doen, maar verhuizingen naar het buitenland gooide roet in het eten.
    Tien jaar geleden met wat anderen alsnog een blauwe maandag er iets aan gedaaan, maar dat was geen blijvertje. Sindsdien gebruik ik het alleen voor email. Ik de loop der jaren heb ik een aardige portfolio opgebouwd van domeinnamen, maar nu is het tijd om afscheid te gaan nemen van een aantal domeinen die ik niet gebruik en waarschijnlijk ook niet meer ga gebruiken.

Mocht je interesse hebben in het domein vertel me eens wat je ermee wilt doen.

Aan de overname wil ik wel een paar voorwaarden koppelen zoals het gebruik van het email adres.
    Toerisski
  • Rene
    Beginner
    Rene op 7 januari 2017 · 19:01
    Een domein naam verkopen exclusief email? Dat gaat hem voor de meeste partijen die serieus interesse hebben niet worden denk ik 😉
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • sanno
    Tourist
    sanno op 7 januari 2017 · 22:08
    wie heeft het over verkopen?
    ik wil alleen 2 emailadressen behouden en alleeen als forward adres. likt mij niet heel problematisch.
    Toerisski

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro