La plagne - offpiste

• Anon5710
    Anon5710 op 8 januari 2017 · 12:29
    Hoi,

Ik ga dit weekend naar La Plagne. (1ski dag 15/01)

Ik heb net gezien dat er een behoorlijke dump valt en zou graag off-piste voor de eerste keer proberen.

Zijn er mensen met interesse om een off-piste gids te delen ?
    Ideaal zou zijn : 3 mensen met intresse in de "Steep and deep" lessen van Oxygene.

Maar een gids voor een dag of 2 delen met een aantal mensen is ook goed.

Laat iets weten 😃
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 8 januari 2017 · 12:39
    gids is idd verstandig. de base is dun of niet aanwezig.

overigens als je voor de eerste keer gaat kun je ook prima terecht bij de ESF. Meld eerlijk je niveau en wat je wil. pak een halve dag privé les en je krijgt ook instructie op het skiën in de dikke pow. een gids doet dat soms maar dat is niet zijn beroep. de kans dat die voor je uitragt en wacht tot je bij hem bent om vervolgens weer verder te raggen is groot.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Anon5710
    Anon5710 op 8 januari 2017 · 15:49
    5x 3h offpiste inititie bij esf voor 138Euro.

Bedankt voor de tip !
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 8 januari 2017 · 18:57
    @Anon5710 Wil je de beste off piste ervaring in La Plagne? Contacteer dan Youri Gilg van de Reflex ski school. Met hem heb ik jaren geleden mijn eerste freeride ervaring opgedaan. Super vent! Oud olympisch kampioen moguls. En mocht het ervan komen, doe hem dan alsjeblieft de hartelijke groeten van mij! (=Luuk Oudshoorn, dat 'jongetje' van 4 jaar geleden 😃 )

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro