Lift aangeboden 17/01 Zwitserland

• ieism
    Tourist
    ieism op 13 januari 2017 路 14:37
    Waarheen? Who cares, ergens waar sneeuw ligt. Ergens oost Zwitserland waarschijnlijk.

Wanneer? Dinsdagnacht heen, donderdagnacht of vrijdag terug.

Waarom? Omdat ik in mijn eentje rijden nu wel een beetje gehad heb.

Waarin? 4x4 turbobusje, ik hou van doorrijden. Uurtje slapen onderweg kan achterin. Meebetalen hoeft niet, stroopwafels vind ik lekker.

Wat gaan we doen dan? Splitboarden, ofzo.
    splitfest.nl
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 13 januari 2017 路 16:37
    Ik zou kunnen: Zondag op maandag (16-1) heen, woensdag op donderdag (19-1) terug. Als dat voor jou uitkomt, dan kan ik misschien thuis iets regelen. Laat maar horen...
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Havana
    Beginner
    Havana op 13 januari 2017 路 17:07
    Zijn de Groningse stroopwafels nu al op?

Zou graag meegaan, kan ik mijn 2 kids dan bij jouw vrouw dumpen? 馃榾
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 januari 2017 路 17:21
    Ik pleit al jaren voor een Wepowder kinder/partner opvangkamp. We noemen het dan natuurlijk anders, maar het idee is niet slecht.
    Alle stroopwafels zijn op. We zijn ook al twee trips verder natuurlijk, ze waren heerlijk.

@AvdL Ik kan echt pas dinsdagnacht vertrekken, dus dat gaat niet werken denk ik.
    splitfest.nl
  • ardt
    Advanced
    ardt op 13 januari 2017 路 17:44
    Daar heb ik wel zin in. Donderdag en vrijdag had ik al vrijgehouden, woensdag kan er ook wel bij.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 13 januari 2017 路 21:06
    @ieism Ok茅, nee dan werkt het voor mij ook niet echt. Donderdag moet ik thuis zijn namelijk. Week 5 heb ik voorlopig wel ingeroosterd voor verse poeder (als er iets valt), dus laat maar horen als je dan iemand zoekt.
    It's all about the turns duuuuuude!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro