snowpulse lawine airbag 2e generatie

• atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 15 januari 2017 · 15:59
    Uit 07-2010, Snowpulse Prorider (15ltr), size L, Free-Ride-Worldtour edition (vet cool) . Prima zak voor dagtripjes. 15l is natuurlijk niet veel maar zit daardoor lekker compact tegen je lichaam. Wil nu met accu i.v.m. vliegen. Kleine gebruiksporen. Doe een bod..

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
  • josromate
    Tourist
    josromate op 15 januari 2017 · 20:37
    Hoeveel vraag je voor de tas?
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 15 januari 2017 · 21:33
    Doe een bod?
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 16 januari 2017 · 08:36
    €250,- en hij is voor jou.
  • Havana
    Beginner
    Havana op 16 januari 2017 · 08:52
    Voor 2 tientjes meer heb je een nieuwe ABS.
  • g-unit
    Advanced
    g-unit op 17 januari 2017 · 07:43
    Dat verkooppunt moet je toch eens tonen Havana. €295 voor basis van je ABS is zo wat laagste dat ik weet. Kocht de mijne met promo voor €250. Reken daarbij nog je gasflesje en een zip-on die iets waard is en je zit al snel tussen €400 en €500.
  • Havana
    Beginner
    Havana op 17 januari 2017 · 07:46
  • g-unit
    Advanced
    g-unit op 17 januari 2017 · 07:55
    en nog een zip-onnetje erbij? want met die oranje meegeleverde ga je niet ver komen
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 17 januari 2017 · 08:24
    dan tel je er nog 3 tientjes bij voor een zipon.

Techniek gaat zo rap. Denk dat we binnen nu en 2 jaar die jetforces ook voor 300-400 piek kunnen kopen.
    Plofzakken dalen echt snel in waarde.
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Westendorf
    Beginner
    Westendorf op 17 januari 2017 · 08:46
    Plofzakken dalen echt snel in waarde. martijnuiterwijk op 17 jan 2017 08:24 Heeft toch vooral te maken met het uitkomen van de PRIDE? Heb hem trouwens ook gekocht. Helaas nog voor 345 euro ( met zip-on van 30l).
  • readyrocker
    Beginner
    readyrocker op 17 januari 2017 · 18:57
    Havana op 17 jan 2017 07:46

Hoi Havana,

Is dit bij bergzeit.nl? Bij mij is de rugzak 299.
    Hoe doe je dat?
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 17 januari 2017 · 19:24
    hey dat is gek,

Ik zag hem deze week ook op 279 staan, en nu 299..
  • Havana
    Beginner
    Havana op 17 januari 2017 · 20:28
    Ik heb m uit het koopjes en aanbiedingen topic...
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 18 januari 2017 · 13:45
    Hmm, @atlasemiel heeft zijn prijs en start zijn eigen draadje, gaan we ons daar allemaal mee bemoeien tegenwoordig???
    powpowwowjippiajippieee
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 18 januari 2017 · 13:58
    mwa, ik zou het niet zien als bemoeien. Wat in mijn optiek wel een puntje is, is dat het verschil tussen 7 jaar oud en hagel nieuw nog 3 a 4 tientjes is.

Het is gewoon een vervelend feit dat als je een van de early adopters was van de plofzak techniek je 7 of 8 meier op tafel hebt kunnen leggen . En het erna aan de straatstenen niet meer kwijt komt voor n redelijke prijs. Heb exact het zelfde gehad met mn BCA float. Ook fors verlies op gemaakt.
  • Havana
    Beginner
    Havana op 18 januari 2017 · 14:01
    Hmm, @atlasemiel heeft zijn prijs en start zijn eigen draadje, gaan we ons daar allemaal mee bemoeien tegenwoordig??? QmaartenQ op 18 jan 2017 13:45
    Wij zijn hier om elkaar te helpen, daar draait een forum om. Op dit soort forums zitten over het algemeen kenners (ik wil niet zeggen dat ik dat ben overigens). Dan kun je kritische reacties verwachten. If you can't stand the heat, go to Marktplaats...
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 18 januari 2017 · 14:20
    Net zo goed als dat er kritisch op jou kan worden gereageerd .......
    Daar laat ik het bij.
    powpowwowjippiajippieee
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 18 januari 2017 · 16:00
    @QmaartenQ Moet zeggen dat ik ook wel zoiets had van "hé, hallo sst, ik ben iets aan het verkopen hiero! Ik licht niemand op ofzo. Maar aan de andere kant, het is een vrij forum dus.... iedereen moet iedereen hier kunnen adviseren... maar ja met de verkoop schiet het idd niet zo op.

Moet er wel bijzeggen dat een ABS en een Snowpulse qua afschieten het zelfde werken, maar de Bag itself is totaal anders. Hij zit om je hoofd zoals een zwemvest dat doet. Snowpulse claimde toen ook dat dat er voor zorgde dat je in een lawine eerder face up tot stilstand kwam dan face down.

verder een "Extreme Verbier" World-Tour Edition. Ook niet mis voor wie er waarde aan hecht.

• AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 18 januari 2017 · 18:37
    Even een positieve noot 😃: Ik heb vorige maand een Snowpulse Lite 35 overgenomen voor iets meer dan 100 euries meer dan @atlasemiel vraagt voor zijn tas. Blijft een bak met geld, maar ik ben er prima tevreden mee. €250,- is dan een scherpe prijs als je het mij vraagt. Het systeem vind ik sowieso mooier dan bijv. ABS, BCA, etc.

Ik wilde eigenlijk een Jetforce, maar dat kreeg ik thuis niet uitgelegd 😋
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 26 januari 2017 · 10:58
    Verkocht

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro