Gezocht: peuterboard

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 19 januari 2017 路 15:15
    Heeft er nog iemand een peuterboard (mag zonder bindingen zoals de allerkleinste van Burton). Zou dienst moeten doen voor de eerste sneeuwgewenning 馃槂
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 19 januari 2017 路 15:55
    Ik heb @Dutchess afgelopen zondag op een extreem klein boardje zien rijden, die zou bijna geschikt zijn.
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 19 januari 2017 路 19:13
    @Jesper Hahahahahaha...ik ben zelf ook aan het denken om gewoon een oud skateboard te nemen en daar wat ijzer onder te gooien 馃槈
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 19 januari 2017 路 21:01
    Als je een peuter op een moss swallowtail wilt zetten, is het de coolste peuter op de berg! Maar of het ook goed is voor sneeuwgewenning?

Ijzer onder een skateboard hoeft niet hoor, hout glijdt ook wel. En kanten heeft de kleine nog niet nodig.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 19 januari 2017 路 21:26
    @Dutchess Tja zo'n Moss zou wel te gek zijn 馃槈 maar het zal voorlopig een oud Lance Mountain skateboard worden denk ik...ook een vorm van cool
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 januari 2017 路 10:42
    Ik zou niet iets kopen, ze zijn het over het algemeen na een uurtje echt wel zat. Voor rond een jaar of 5 heb ik wel wat te leen voor je.
    En anders is een skateboard met een touwtje eraan prima inderdaad.
    splitfest.nl
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 22 januari 2017 路 11:39
    @ieism 't zal inderdaad een skateboard worden 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro