Carpool Lawine Praktijk – Klosters 10 – 15 maart 2017

• Mars
    Tourist
    Mars op 27 januari 2017 · 07:34
    Ik rij vanuit Zuid Limburg naar Klosters en heb 2 á 3 plaatsen vrij. Of ik zou met anderen willen mee rijden. dinsdagmiddag na de cursus naar huis zou evt ook kunnen.

Wie is geïnteresseerd in carpoolen?
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 27 januari 2017 · 09:06
    Zeker interesse Mars, vertrek zelf vanuit Utrecht. Wellicht nog een splitboard tour (beginnend niveau en mét gids) daarvoor of daarna in Davos of omgeving (schijnt erg mooi te zijn)? Laat maar weten
    winter is definitely coming!
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 27 januari 2017 · 09:21
    Ik ga ook (lawine II blok 1) maar vertrek vanuit Haarlem. Ik heb ook 2 á 3 plaatsen vrij maar wil ook best met iemand meerijden. Ik hoef na afloop nog niet per se naar huis en sta open om poeder te gaan jagen of een tourtje te maken als de omstandigheden goed zijn.
  • Kapitijmen
    Beginner
    Kapitijmen op 27 januari 2017 · 13:24
    Ik heb me ook ingeschreven voor Lawine I! Heb wellicht al een plan voor de heenreis, maar dat staat nog niet helemaal vast.
    Voor de terugweg (en misschien dus ook heen) ben ik zeker geïnteresseerd in een carpool!
  • janax
    Beginner
    janax op 27 januari 2017 · 13:31
    @Kapitijmen Ik vertrek donderdag avond al naar de alpen, maar kan je dinsdagavond wel al terug meenemen als je wil. Ik rij richting Gent!
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 27 januari 2017 · 13:38
    Ik rijd dinsdagochtend 31 januari vroeg richting Klosters en zit nog alleen in de auto. Terug ga ik op 5 februari langs vrienden in Zwitserland, dus dan kan ik alleen een lift naar stations en vliegvelden aanbieden.

Het is op verzoek eventueel ook mogelijk om eerder te gaan (zondag of maandag) als het nog lukt om overnachtingen voor die dagen te regelen.

Het is wat kort dag, maar mijn bezoek en reisschema is pas deze week duidelijk geworden. Stuur maar een PM als je interesse hebt. Oh ja, ik reis vanuit Amsterdam...
    Avalensemble!
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 27 januari 2017 · 13:50
    Net even gekeken naar mogelijke overnachtingen, wellicht dat ik al eerder richting Zwitserland ga. Tenzij ik iemand uit de brand kan helpen...
    Avalensemble!
  • Kapitijmen
    Beginner
    Kapitijmen op 28 januari 2017 · 20:18
    Ik heb alles even kortgesloten, en omdat het plan voor de heenreis is te komen vervallen, zou ik graag ook met iemand meerijden naar Klosters toe! @Mars Dus mocht er nog een plekje vrij zijn bij jou, hoor ik dat graag. Ik woon zelf in Delft maar kan in principe met de trein wel naar een opstapplaats toe mocht dat handig zijn.

@janax PB gestuurd!
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 28 januari 2017 · 20:21
    Ik vertrek morgenochtend al...
    Avalensemble!
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 28 januari 2017 · 20:43
    Ee1co, ik heb je een PM gestuurd!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 29 januari 2017 · 18:25
    @Ee1co , @Kris74 , @Kapitijmen , Rolf gaf aan dat de hoeveelheid tour en splitmateriaal van invloed kan zijn. Mijn splitboard gaat ook mee. Een extra tourtje had ik niet gepland maar zou wel kunnen.

Mensen op het station, van bv Sittard, ophalen is geen probleem. Ik stuur jullie vanavond een PBtje.
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 29 januari 2017 · 20:43
    Mars, goed initiatief! Wacht je bericht even af..
  • Renedem1
    Advanced
    Renedem1 op 20 februari 2017 · 16:59
    Zijn er nog mensen met een plaatsje vrij in de auto om direct na de cursus terug te rijden? Ik moet naar Rotterdam.. Dan wel dinsdagavond, dan wel woensdag overdag rijden...

Ik hoor het graag!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 20 februari 2017 · 17:07
    @Renedem1 Ik ga woensdag terug en heb op de heen en terugweg 1 plek vrij.
    Maar ik vertrek uit Zuid Limburg. Ik kan wel mensen op het Station van Sittard afhalen en daar ook weer afzetten.
  • janax
    Beginner
    janax op 21 februari 2017 · 11:39
    @renedem1 ik rijd meteen na de cursus dinsdag terug naar belgië. Ik zou je kunnen afzetten regio Brussel - Gent indien dit uitkomt voor je.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro