Volkl sanook 193cm 130 mm+ salomon sth12 binding

• Ottoski
    Ottoski op 29 januari 2017 路 17:11
    Ultieme poederlat (ongeschikt voor de piste 馃槂 niet veel gebruikt onbeschadigde base. lengte 193 oor mij net te lang
    maten 132-130-131. Swallowtail!
    Met pas gecontroleerde salomon sth 12 binding.
    300 euro -ophalen in Amsterdam
    (
  • Ottoski
    Ottoski op 29 januari 2017 路 17:13
    Correctie s912 binding!
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 29 januari 2017 路 19:50
    [Nerd mode aan] wheeeeeey samouks.... Ook zo Hoog op t lijstje 'ski's waar ik altijd al op had willen ski毛n maar nog niet heb gedaan.....Maar die wijn toch iets van 110 onder de binding?
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Ottoski
    Ottoski op 1 februari 2017 路 10:27
    Hallo fanneige, dat begrijp ik. ze zijn echt 130 onder de voet waardoor je heerlijk float in de poeder. Voor big lines zijn ze optimaal. Voor in het bos zijn ze top als je zelf ook wat langer bent.
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 1 februari 2017 路 14:06
    Godogodogod. Eerst een paar pontoons. Nu deze weer......
    Dat kan niet...... Rug/ schouder blessure bij mij en dan dit voorbij zien komen.....Ga ook maar afspraken maken met psychiater anders red ik het einde van de winter niet....
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • sanno
    Tourist
    sanno op 1 februari 2017 路 14:20
    Het is wel een redelijke rechtdoor ski, maar de gegeven afmetingen kloppen niet.
    132-130-131?
    Niet dat het werkelijk iets uitmaakt wat er staat als je de ski wilt hebben.
    Toerisski
  • Ottoski
    Ottoski op 1 februari 2017 路 18:55
    Er staat inderdaad niets op de ski. Internet zegt inderdaad 130-110-120 radius 45 m en net even nagemeten. My bad. De Bottom line: op de piste niet te ski毛n en off piste heerlijk

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro