Splitfest '17 fotocontest

• thomas
    Tourist
    thomas op 20 februari 2017 路 19:04
    Dit mag dan misschien niet "het grote gratis gear topic" zijn, maar mede dankzij @ieism, heb ik een klein jassenoverschot en mag deze Haglofs couloir jacket van 2012 voor nop naar zn volgende eigenaar.
    Behalve dat het recco plaatje dr af is, is de jas in prima staat en is vrij weinig gebruikt.
    Het is een 3 laags goretex softshell deels gevoerd.

De maat is xl en voor mij met mn 192 is hij eigenlijk net te krap. dus denk dat ie prima past voor iemand tussen de 180 en 190.
    Ik woon in Zwitserland, maar de ervaring leert dat spullen vrij makkelijk in Nederland of andersom belanden.
    Wie maakt me los?
  • bsb
    Beginner
    bsb op 20 februari 2017 路 19:11
    Ik heb wel interesse
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 20 februari 2017 路 21:54
    Ik heb je wel gemist Thomas 馃槂 volgende keer beter
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • ardt
    Advanced
    ardt op 21 februari 2017 路 09:25
    Splitfest II had twee dagen bluebird met >20cm vers, daar verwacht ik ook nog wel een paar vette foto's van.

ieism op 19 feb 2017 21:22

Splitfest II heeft zeker mooie foto's opgeleverd. Het is lastig kiezen. Splitten, afdalen, sporen in de verse sneeuw of toch die monsterlijke snowcat? Nee het was splitfest dus een splitfoto. Omdat ik meestal achteraan loop zijn de meeste foto's van onder geschoten. Er zit er 茅茅n van voor tussen en daar gebeurt van alles.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 februari 2017 路 09:42
    Deze doet niet mee voor de contest, want door de gids genomen. Maar ik wilde 'm toch even delen.

Zoals je ziet, heupdiep! (maar dan andersom). 馃槂
    splitfest.nl
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 22 februari 2017 路 09:49
    nippledeep zelfs 馃槂
    Heerlijke foto!
  • ardt
    Advanced
    ardt op 22 februari 2017 路 10:54
    Ik scoorde wel een faceshot 馃槂
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 22 februari 2017 路 12:32
    Ha Ard, kom jij daar nu ondersteboven voorbij ??
    winter is definitely coming!
  • Dennisk
    Advanced
    Dennisk op 22 februari 2017 路 13:56
    In de animatie gif nog leuker... 馃槈 Mooi gedaan hoor Ard.

edit: Hey, dat is jammer.. animated gif upload wordt omgezet naar een stilstaande jpg.

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 22 februari 2017 路 14:25
    Nu wordt ik wel heel nieuwsgierig @Dennisk 馃榾
  • Dennisk
    Advanced
    Dennisk op 22 februari 2017 路 15:24
    Bij deze een link naar de gif:

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 22 februari 2017 路 15:48
    Fraai stukje tomahawken naar de mensen toe. Maar bij mij was het een complete yard sale geworden @Ardt 馃榾
  • poling
    Beginner
    poling op 23 februari 2017 路 00:36
    Deze doet niet mee voor de contest, want door de gids genomen. Maar ik wilde 'm toch even delen.

Zoals je ziet, heupdiep! (maar dan andersom). 馃槂 ieism op 22 feb 2017 09:42

Zonder sarcastisch of wat dan ook als inrentie: prachtige foto!
  • poling
    Beginner
    poling op 23 februari 2017 路 00:37
    Dit mag dan misschien niet "het grote gratis gear topic" zijn, maar mede dankzij @ieism, heb ik een klein jassenoverschot en mag deze Haglofs couloir jacket van 2012 voor nop naar zn volgende eigenaar.
    Behalve dat het recco plaatje dr af is, is de jas in prima staat en is vrij weinig gebruikt.
    Het is een 3 laags goretex softshell deels gevoerd.

De maat is xl en voor mij met mn 192 is hij eigenlijk net te krap. dus denk dat ie prima past voor iemand tussen de 180 en 190.
    Ik woon in Zwitserland, maar de ervaring leert dat spullen vrij makkelijk in Nederland of andersom belanden.
    Wie maakt me los?
    thomas op 20 feb 2017 19:04

Zeg maar, hoe betaal ik je de verzendkosten? Mooie jas! Dikke interesse
  • poling
    Beginner
    poling op 23 februari 2017 路 00:40
    Splitfest II had twee dagen bluebird met >20cm vers, daar verwacht ik ook nog wel een paar vette foto's van.

We moeten ook nog die trip met Erwin verloten. Misschien leuk als de fotocontest winnaar een plek kan winnen? En dan de overige 4 plekken uit een hoge hoed trekken, kan Gillie dat met Facebook live doen? ieism op 19 feb 2017 21:22

Trip met Erwin, da klinkt goed! Kan ik met een zielug verhaal ook mee dingen? Of ist nog voor dit jaar want dan zal het iig toch niet voor mij zijn :-&
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 23 februari 2017 路 09:40
    Mijn 2 splitfest foto's voor de prrrrrijzen!

Dromen zijn er om te realiseren
  • DaphneM
    Beginner
    DaphneM op 27 februari 2017 路 17:31
    En dan is er....... warm water met een vleugje predator! De strohrum reeds lang vervlogen, maar ja moet je ook maar niet als aller aller aller allerlaatste de hut aantikken.

• Jools
    Jools op 27 februari 2017 路 19:26
  • Jools
    Jools op 27 februari 2017 路 19:26
  • Jools
    Jools op 27 februari 2017 路 19:27
  • Jools
    Jools op 27 februari 2017 路 19:27
  • Jools
    Jools op 27 februari 2017 路 19:28
    here my pictures for the fotocontest
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 28 februari 2017 路 09:45
    SPANNEEEEND!

Zijn de juryleden en de prijzen al bekend? 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 28 februari 2017 路 09:49
    Doen video's ook mee trouwens?
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 28 februari 2017 路 10:08
    ach ik had m toch al gemaakt 馃槂

• ieism
    Tourist
    ieism op 28 februari 2017 路 10:16
    Ja hoor, video's mag natuurlijk ook.

http://rogiervanrijn.com/ is de Jury.

De prijzen. Even verzinnen.

1st price: We hebben nog 5 dagen gidsen met Erwin Heeres tegoed omdat hij niet kon komen dit jaar. Ik dacht deze als eerste prijs te doen. Maar we kunnen ook zeggen, de winnaar krijgt alle 5 de plekken en mag zelf weten wie hij mee vraagt! Dit zou ergens eind van dit seizoen of volgend seizoen kunnen in overleg met Erwin.

(We kunnen ook 4 plekken verloten, maar dan is het wel moeilijk om een groep te krijgen die een beetje gelijk niveau is misschien. Wat denken jullie? )

2nd price: Een snowsurfer blank met split inserts. Zelf te zagen tot iets waar je al jaren over droomt, of mail een schets en ik maak 'm helemaal voor je.

3rd price: 鈧78 te besteden bij http://base-camp.nl/index (want dat was alles wat nog van het budget over is).
    splitfest.nl
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 28 februari 2017 路 10:21
    Ja hoor, video's mag natuurlijk ook.

http://rogiervanrijn.com/ is de Jury.

De prijzen. Even verzinnen.

1st price: We hebben nog 5 dagen gidsen met Erwin Heeres tegoed omdat hij niet kon komen dit jaar. Ik dacht deze als eerste prijs te doen. Maar we kunnen ook zeggen, de winnaar krijgt alle 5 de plekken en mag zelf weten wie hij mee vraagt! Dit zou ergens eind van dit seizoen of volgend seizoen kunnen in overleg met Erwin.

(We kunnen ook 4 plekken verloten, maar dan is het wel moeilijk om een groep te krijgen die een beetje gelijk niveau is misschien. Wat denken jullie? )

2nd price: Een snowsurfer blank met split inserts. Zelf te zagen tot iets waar je al jaren over droomt, of mail een schets en ik maak 'm helemaal voor je.

3rd price: 鈧78 te besteden bij http://base-camp.nl/index (want dat was alles wat nog van het budget over is). ieism op 28 feb 2017 10:16

Omdat de splitfestgangers van dit jaar de hoofdprijs hebben betaald lijkt het me dan wel zo eerlijk dat die ook binnen de groep blijft, verloten is eigenlijk eerlijker dan, maar een gelijke groep is ook wel handig. Is het niet het best om dan wel je groepsgenoten te kiezen binnen de splitfestgroep van dit jaar?
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 28 februari 2017 路 10:29
    1 spot bij Erwin als prijs in de fotowedstrijd lijkt me okee, maar de rest zou ik dan verloten zodat 谩lle splitfest deelnemers kans maken. (En wie de fotowedstrijd wint doet daar dan niet meer mee lijkt me.)

Niveau verschil is inderdaad een beetje tricky, maar dat risico hou je met een gidsgroep altijd een beetje denk ik. Maar misschien juist ook wel leuk / leerzaam om een keer niet met je reguliere groepje op pad te zijn? 馃槂
  • ieism
    Tourist
    ieism op 28 februari 2017 路 10:30
    Goed punt allebei. Nog meer idee毛n? Het is jullie trip feitelijk.
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 28 februari 2017 路 10:34
    Op voorhand ff met Erwin afstemmen wanneer de trip plaats gaat vinden? Anders kon dat ook nog wel een moeizaam verhaal worden. 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro