BaJan op 18 februari 2017 路 14:29
Meerdere keren gevlogen met een BD Jetforce. Nooit aangemeld maar gewoon als handbagage (rugzak item) meegenomen. Nooit problemen gehad ermee en nog nooit geweigerd. Ze zien op de r枚ntgen scanner wel de batterij maar doen er niet moeilijk over.
Zowel naar Noorwegen, Frankrijk en Itali毛 ermee gevlogen en met verschillende maatschappijen, Internationale en binnenlandse vluchten. Dit was voor mij ook de reden om een BD jetforce of zoiets (elektronische lawine rugzak) te kopen. Geen gezeur meer op vliegvelden zoals met "gas" lawine rugzakken. Tot nu toe niks dan plezier hiervan gehad zowel met reizen als met skieen.
Super systeem dit en zou nooit meer terug willen naar een "gas" lawine rugzak. Kan ook niet wachten totdat de Arcteryx lawine rugzakken gecertificeerd zijn voor de Europese markt. Ja ze zijn iets duuder in aanschaf dan de traditionele systemen maar qua: gebruiks gemak, oefenen, vliegen, gebruik, veiligheid, etc, etc, stijgen (馃槂) ze meer dan boven de rest uit.
Mijn BD jetforce neem ik in April ook mee naar Groenland en zeker weten dat hij daar weer perfect functioneert.