Schoenend00s op 22 februari 2017 · 17:35
Bedankt vkor alle reacties! Ik ga er zeker mee aan de slag. Het board is een twin dus maakt niet zoveel uit. Zit offcieel in de tail.als het de neus is zou ik hem zo goed mogelijk leeghalen daar, goed drogen, vullen met epoxy, 2 plankjes met lijmklemmen er op (even wat plastic er tussen). Dan na droging evt paar boutjes door en door om het geheel te borgen. Je hebt er dan geen last van verder. evr66 op 19 feb 2017 09:27Klinkt haalbaar. Hef boutje zat ik ook aan te denken.
Ik weet niet hoe oud het board is, maar reisverzekering?
Ik heb iets vergelijkends gehad en dit werd vergoed door de reisverzekering.
Snowzone op 19 feb 2017 09:57klinkt interessant. Het board is uit 2013. Hoe precies kun je dit claimen? Met welk verhaal werd het bij jou gedekt? Schoenend00s op 21 feb 2017 22:25kennis heeft dit laatst ook bij de hand gehad met ski's. Op een steen, staalkant deels eruit. Gewoon duidelijk gemeld bij verzekering, werd netjes vergoed. Uiteindelijk de ski's nog vrij goed kunnen repareren dus een mazzel tje. Wel afwachten hoe lang dat gaat houden natuurlijk. Zou in ieder geval verzekering ff bellen en foto's maken voordat je gaat repareren.
Maar, 2013, geen idee wat het board gekost heeft, maar ze zullen niet al te veel meer uitkeren lijkt me. evr66 op 22 feb 2017 07:26Het was een testboard waar ik 250eu voor betaald heb (catalogusprijs 470). Ik ga mijn reisverzekering wel bellen maar ik verwacht hier niet veel van.
klinkt interessant. Het board is uit 2013. Hoe precies kun je dit claimen? Met welk verhaal werd het bij jou gedekt? Schoenend00s op 21 feb 2017 22:25
Ik ben verzekerd bij de Ned. ski vereniging. Geclaimed met het werkelijke verhaal, dat ik een steen/rots heb geraakt. De schade moest dan getaxeerd worden door een door hen geselecteerde shop. Daar (Sportief Tilburg) probeerde ze me nog op te lichten door te zeggen dat ik €30 moest betalen voor de taxatie, maar dat ik dan een waardebon kreeg die ik in de shop kon besteden. Uiteindelijk is het board total loss verklaard (vergelijkbaar met jouw schade) en heb ik zoveel % van de nieuwwaarde uitgekeerd gekregen. Snowzone op 22 feb 2017 08:43Dit klinkt ook wel als een goede verzekering, die heb ik zelf geen. Interessant om te horen dat dit 30eu zou kosten, lijkt mij wat overtrokken.