Animo Theorie Lawine 2 SSC

• martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 februari 2017 · 10:23
    Hi Allen,

In het groepje van lawine 1 van januari 2017 (14e en de 21e) is het op de laatste dag nog ter sprake gekomen om wellicht dit jaar nog een lawine theorie 2 te plannen. Mits voldoende animo

Alvorens ik Rolf contacteer om het nog eens voor te leggen lijkt het mij handig om eerst eens te peilen of er voldoende animo is.

Dus, wie wilt reageer even of stuur een pb met je email adres ( voor evt datumprikkertje. Daarnaast mocht je mensen kennen die destijds bij dat groepje zaten, Tag ze even. Heb van niet iedereen een WP naam of contact gegevens.
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 februari 2017 · 10:25
    @Evr66, @Westendorf, Interesse?
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 23 februari 2017 · 10:28
    Count me in. Tennisseizoen gaat straks beginnen, dus beschikbaarheid op de zaterdagen gaat wellicht wat lastiger worden.
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 23 februari 2017 · 11:47
    @martijnuiterwijk Hier ook wel interesse, wel benieuwd waar het dan gehouden gaat worden. Ik dacht opgemaakt te hebben dat jullie uit Limburg komen?
    It's all about the turns duuuuuude!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 februari 2017 · 11:57
    @AvdL, @Mars, en ik kom uit limburg, @Evr66 uit de kanten amsterdam rotterdam. We hadden het toen in Eindhoven. Die locatie heeft de voorkeur. Maar dat is nog geheel afhankelijk wat Rolf wilt. Moet alles nog bespreken met hem.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 23 februari 2017 · 12:56
    Doe maar ergens komende week in de buurt van Fieberbrunn. Gaat wel lukken dan 😃
  • Firstski
    Beginner
    Firstski op 23 februari 2017 · 13:20
    Ik was ook aanwezig toen, ik heb ook interesse voor deel 2
    Skiing makes my mind free!
  • Westendorf
    Beginner
    Westendorf op 23 februari 2017 · 14:35
    Ook interesse. Wij komen uit Gent. Volgende week in fieberbrunn is perfect voor ons 😃.
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 februari 2017 · 14:35
    @Westendorf, Hoeveel personen is ''wij'' ?
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 23 februari 2017 · 14:40
    De mannen van Gent waren met 3 toch?
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 23 februari 2017 · 15:47
    Eindhoven is prima! Laat maar wat horen, mocht je het kunnen regelen.
  • Westendorf
    Beginner
    Westendorf op 23 februari 2017 · 15:51
    We zijn inderdaad met drie (inclusief @firstski)
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 februari 2017 · 15:56
    Dan hebben we nu 7 man, als ik goed tel. Ik neem contact met Rolf op. Kunnen jullie in een PB jullie emailadressen sturen voor de datumprikker?
  • NoëlAerts
    Beginner
    NoëlAerts op 23 februari 2017 · 17:20
    Ik heb ook interesse, eindhoven zou perfect zijn
  • dimsum
    Beginner
    dimsum op 23 februari 2017 · 17:30
    Afhankelijk v datum ook interesse hier
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 27 februari 2017 · 20:05
    Even een kleine update. Heb contact gehad met Rolf. Zijn nu met 7 man, waardoor het afhuren van fontys eigenlijk te duur is. Dus we moeten zelf opzoek naar een (gratis) plek. Met 7 man hebben we ook niet veel ruimte nodig ( grote woonkamer).

Wie heeft er suggesties of ideeën?
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    Even een kleine update. Heb contact gehad met Rolf. Zijn nu met 7 man, waardoor het afhuren van fontys eigenlijk te duur is. Dus we moeten zelf opzoek naar een (gratis) plek. Met 7 man hebben we ook niet veel ruimte nodig ( grote woonkamer).

• martijnuiterwijk
    Beginner

• kanski
    Elite
    kanski op 27 februari 2017 · 22:37
    Je valt in herhaling Martijn! 😉
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 28 februari 2017 · 09:45
    enthousiastme @Kanski, Enthousiastme.

Nee excuus. Ging iets fout met posten zo te zien.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 28 februari 2017 · 11:26
    Conferentiekamers genoeg hier. De toegang tot het terrein en decentrale ligging is een probleem.
    Hopelijk heeft iemand een betere oplossing.

Als ik daarnaast op sites voor flexibele werkplekken en vergaderruimtes kijk ben je voor een 100 - 150 Euro per dag met 7 man onder de pannen. Als we die delen is dat best te doen. De weekends kan hierbij wel nog een probleem worden.
    https://www.deskbookers.com/nl-nl/eindhoven/place-for-bizz-eindhoven/w...
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 28 februari 2017 · 18:10
    Doe maar ergens komende week in de buurt van Fieberbrunn. Gaat wel lukken dan 😃 evr66 op 23 feb 2017 12:56he @martijnuiterwijk oplossing voor al uw problemen staat nog steeds open. Ben hier nog 4 dagen en ruimte is te regelen bij de plaatselijke skischool (die trouwens toevallig net naast de après skihut zit 😃)
  • Westendorf
    Beginner
    Westendorf op 1 maart 2017 · 09:14
    Perfect 😃 Wij komen zaterdagmorgen aan in Fieberbrunn.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 1 maart 2017 · 17:50
    Kijk, zo komen we ergens. Wij vertrekken zondagochtend, dus wordt wel even gas geven. Staan jullie ook op de camping toevallig?
  • vasco
    Advanced
    vasco op 1 maart 2017 · 18:18
    Ik ben wel eens onder de pannen geweest in buurthuis de Ronde:
    Adres Tongelresestraat 146
    5613 DP Eindhoven
    Telefoon 040-2432584

15 min lopen vanaf het station. Ze hebben geen website, maar een aantal ruimtes (met grijze muren en bruine vloer). De bibliotheek van nkbv regio brabant zat er ook.
  • Westendorf
    Beginner
    Westendorf op 3 maart 2017 · 15:24
    @evr66 we hebben een appartement gehuurd tot dinsdag. Zondag en dinsdag een gids geboekt. Hoe zijn die condities daar? Ik zie op het lawinebericht al een paar dagen niveau 2 maar wel erg veel wind? Zondag gaat de wind blijkbaar liggen en nog wat sneeuw..
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 3 maart 2017 · 17:00
    Vandaag leuke afdaling gemaakt rond jufenhohe. Boven nog prima poeder. Dan gedeelte bruchharz (vind ik persoonlijk zwaar ...). Laatste gedeelte firn achtig was weer goed te doen. Vandaag iets wind gehad maar niet veel. Ook van de week mooie afdalingen gedaan rondom de s3 lift. Volgens zeggen zijn deze inmiddels al beduidend minder. Pistes zijn iha ok, mits je in de middag van slush en buckels houd 😃 Mooi toertochtje gemaakt ook vanaf de streuboden lift. Was toen nog niemand geweest. Morgen laatste dag, pisteknallen ivm weersverwachting. Gids verwachte ook geen grote verbetering komende paar dagen. Samengevat: als de wind een beetje meevalt, valt er met een gids nog genoeg leuks te doen. Wie is jullie gids?
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 6 maart 2017 · 08:19
    Nog vorderingen @martijnuiterwijk?
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 6 maart 2017 · 08:44
    Die is even een paar dagen in Oostenrijk, @Avdl 😃
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 7 maart 2017 · 10:33
    @ iedereen,

Ik mail jullie deze week een update. Zat zelf de afgelopen dagen in de sneeuw( goed excuus)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro