Black Crows Camox 2014 (€300)

• boris
    Beginner
    boris op 25 februari 2017 · 11:39
    Een paar enorm goed gebruikte Black Crows Camox uit 2014 met Marker Griffon bindingen. Deze skis hebben prachtige hellingen in Chamonix, Argentiere, Meribel, Val-Thorens, Alagna en Courchevel gezien. En een flink aantal stenen en rotsen ook. Maar die krasjes zijn vakkundig gerepareerd en geven de ski juist karakter. 😉

Ik heb er mee geklommen, gesprongen, heb er 100+km per uur mee gehaald en heb ze meegesleept in een helicopter. Deze skis hebben echt wat meegemaakt en dat kun je zien ook. Maar daar zijn ze niet minder op geworden.

Dit is echt een héérlijke ski die op de piste wendbaar en strak is, maar vooral off-piste helemaal tot zijn recht komt. Hij drijft op poeder maar blijft wendbaar, ook op een couloir met ijzige randjes. Ik heb er in alle condities mee geskied de afgelopen jaren, en ik was er altijd blij mee.

Bindingen: Marker Griffon
    Afgesteld op een schoen van 330mm

Voor komend seizoen wil ik naar de Atris, die net een centimeter breder on de voet zijn, en dan met tourbindingen. Vandaar dat ik afscheid neem van dit paar.

• boris
    Beginner
    boris op 28 februari 2017 · 16:36
    Oh, en je krijgt ze vers gewaxed en geslepen natuurlijk.
  • boris
    Beginner
    boris op 10 augustus 2017 · 12:29
    Nog steeds te koop
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 11 augustus 2017 · 22:38
    Zonder een oordeel te willen vellen denk ik dat je zeker een 100 euro te hoog zit voor dit setje.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 14 augustus 2017 · 09:41
    Wbt de reactie van @SPAM, Als @boris, je ze kwijt wilt raken is de prijs aanpassen de beste optie.

Het internet is een groot goed, Marges lijken tegenwoordig niet meer te bestaan. Hoe vervelend het ook is, en spreek uit eigen ervaring. Zodra je iets zonder al te veel verlies wilt verkopen tov nieuwprijs. Is er altijd wel een Webshop in Duitsland o.i.d die maar n paar tientjes duurder is.

Ander voorbeeldje
    De 1e en 2e generatie abs en snowpulses. Toen der tijd 600-900 piek. Nu scoor je een tas voor rond de 300 nieuw. Dat is hard afschrijven.
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro