GEZOCHT: Kindersnowboard en boots

• tomasdehoog
    Advanced
    tomasdehoog op 26 februari 2017 · 21:53
    Allen,

Is er iemand die een kindersnowboardje en/of boots maat 27/28 (EUR) heeft liggen voor een kind van bijna 5.
    Wil je deze uitlenen of aan mij verkopen? Stuur me dan een privebericht.

Groeten,
    Tomas
  • ieism
    Tourist
    ieism op 26 februari 2017 · 22:11
    Ik moet even kijken morgen, heb geen verstand van maten enzo maar er ligt wel wat op de zaak..
    splitfest.nl
  • TjessevanderLeij
    Advanced
    TjessevanderLeij op 27 februari 2017 · 10:06
    Hoi Tomas, ik heb nog een Burton After School Special bordje 80cm liggen (
    ) . Als je kindje bijna 5 is zou ik echter voor een 90cm gaan voor de future proofheid. Specifieke snowboardboots zijn in deze leeftijd nog niet echt een vereiste; heb mijn zoontje tussen de 2 en 5 altijd op reguliere snowboots in zn snowboard gezet en dat ging prima. Mocht je interesse mail me even op superjoop@hotmail.com.
    Stoked on the thrill
  • ieism
    Tourist
    ieism op 27 februari 2017 · 10:29
    Ze zijn wel roze met poesjes erop. Er zitten ook een soort zooltjes in waarmee je de maat kleiner en groter kan maken. Voordat dit paste deden wij inderdaad ook gewoon een Sorel schoentje, die heb ik ook nog wel ergens liggen denk ik.

Boardje is 100cm. Is meer voor pow days. 😉

Je mag alles zo lenen, geen probleem.
    splitfest.nl
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 27 februari 2017 · 11:26
    Waren mijn boots maar roze met poesjes 😞
  • tomasdehoog
    Advanced
    tomasdehoog op 27 februari 2017 · 12:43
    Supervet inderdaad die boots! Maar ik denk dat we het toch maar met gewone snowboots gaan proberen 😃. Boardje kan ik misschien wel wat mee hoor! Waar ik heen ga valt altijd 50cm vers voordat ik aankom. Je weet toch ik neem mn poedermagneet altijd mee en alles! Ik bel/app je later vandaag effe!
  • tomasdehoog
    Advanced
    triple post
  • tomasdehoog
    Advanced
    triple post :-/
  • tomnunezfinance
    tomnunezfinance op 29 januari 2018 · 15:05
    Heb je op zoek voor de financiering van opties voor uw bedrijf, nieuwe huisaankoop, bouw, onroerend goed lening, herfinancieren, consolidatie van de schuld, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom op de toekomst! Financiering gemaakt gemakkelijk met ons. Neem contact met ons op als wij onze financiële dienst tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte looptijd ook geïnteresseerd kandidaat moet Contacteer ons voor verdere lening overname procedures op tomnunezfinance@gmail.com

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro