Video's laten bewerken voor niet te veel geld

• Timbabo
    Timbabo op 6 maart 2017 · 22:05
    Hallo,

Ik houd heel erg van films bewerken en maken. Ik doe het er gewoon als erbij maar wel met alle plezier.

Ik zoek nu mensen met videomateriaal wat ik kan bewerken voor een kleine bijdrage.

mvg,
    Tim
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 maart 2017 · 08:31
    @Haas Is dit niet dé kans voor het ronde archief?
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Bodo
    Advanced
    Bodo op 7 maart 2017 · 22:55
    hi @Timbado,

heb je wat voorbeelden van je filmpjes online staan?
    ik ben gewoon nieuwsgierig en altijd op zoek naar inspiratie. Zelf vind ik het belangrijk dat uit een filmpje van een trip ook duidelijk blijkt dat het die ene trip was. Dus dat er niet alleen maar beelden van bochten en spray achter elkaar staan waardoor het eigenlijk elke trip kan zijn. Verder wat humor natuurlijk! Zo heb ik in het filmpje dat ik hier gepost heb:
    http://wepowder.nl/forum/topic/240866
    een 'trunk shot' verwerkt (2:13). Dat is natuurlijk een knipoog naar het signature shot van Tarantino die zo'n beetje in elk van zijn films terug komt.
    Van helm-cam beelden word ik meestal alleen maar 'wagenziek'.
    (OK, was niet bedoeld je topic te kapen, we kunnen en nieuwe opzetten voor non-technical editing/filming tips? )

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro