Rossignol Experience 88 HD - Staalkant

• DennisH
    Beginner
    DennisH op 14 maart 2017 · 20:52
    Na 4 dagen skiën zag ik dat de staalkant omhoog komt. Lijk niet echt iets geraakt te hebben wat de aanleiding zou kunnen zijn... Doordat de staalkant het belag omhoog duwt lijkt het op een kras, maar dit is de 'breuklijn'.

Sport-conrad wist mij al te vertellen dat hiervoor geen garantie van toepassing is. Wat denken jullie en kennen jullie een goede plek om dit te laten maken?
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 15 maart 2017 · 08:36
    Vreemd dat dit geen garantie is, ik heb zoiets wel eens gehad en was gewoon garantie. Is er toch geen impact schade te zien?
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 15 maart 2017 · 08:42
    Enige inpakt schade die ik kan zien is op de rode sidewall op foto 2, daar zie je dat er iets langs de sidewall is geweest...
    Sport-conrad heeft enkele foto's aangehad en gemeld dat het geen garantie is. Ze hebben ook niet gevraagd voor meer specifieke foto's.
  • BasTimmermans
    BasTimmermans op 15 maart 2017 · 12:41
    Sport-Conrad is de beste gewoon even langsgaan en het is geregeld!
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 15 maart 2017 · 13:25
    Versus Badhuisstraat 14 /16, 2584 HK Scheveningen, vraag naar Koen!
    Tukker(ik)
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 16 maart 2017 · 14:45
    Update...

Na een paar mailtjes kreeg ik het antwoord dat Rossignol mijn ski's wil terug betalen 😃

Het enigste wat ik moet doen is mijn ski's volledig doorboren bij de serienummer. Hiervan moet ik foto's doorsturen alsook dat de boor er volledig door zit. Iemand dit al meegemaakt? 😋
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 17 maart 2017 · 10:47
    @DennisH Klinkt wat dubieus... Waarom neem je niet direct contact op met Rossignol ipv via SportConrad?
    It's all about the turns duuuuuude!
  • rollie
    Beginner
    rollie op 17 maart 2017 · 13:25
    @DennisH Klinkt wat dubieus... Waarom neem je niet direct contact op met Rossignol ipv via SportConrad? AvdL op 17 mrt 2017 10:47

Lijkt me logisch, heb het wel eerder gehoord. Is als bewijs dat de ski ook echt als onbruikbaar is verklaard, en niet meer stiekem mag worden opgeknapt.
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • DennisH
    Beginner
    DennisH op 21 maart 2017 · 12:12
    @DennisH Klinkt wat dubieus... Waarom neem je niet direct contact op met Rossignol ipv via SportConrad? AvdL op 17 mrt 2017 10:47

Reeds contact mee opgenomen en moest alles via sport-conrad regelen. Dus binnenkort spijtig genoeg doorboren....

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro