telemikey op 10 november 2010 · 15:46
Dag vrouw en mannen,
leuk dat jullie je zo enthousiast hebben getoond voor een tele-wepowder-tripje.
Ik wil nu eigenlijk zsm een weekeind of wat gaan prikken... Het gemakkelijkst gaat dat wmb via datumprikker.nl. Daarvoor heb ik jullie email adressen nodig waarmee ik je kan uitnodigen/ aanschrijven.
Mijn voorstel is om via datumprikker een aantal weekeinden te benoemen. Iedereen kan dan via een nog te ontvangen email (doorklikken op link in email) zijn/ haar voorkeuren aangeven. Van de 'top 3' pakken we het eerste weekeind en dat wordt 'm dan, ijs en weder dienende. Mocht om wat voor reden dan ook dat weekeind niet door kunnen gaan dan vallen we terug op #2 van onze 'top 3', etc. Maar ik ga er vanuit dat het 1e weekeind van onze top 3 het gewoon wordt.
Al PM'end met deze en gene komen er vanzelf mooie ideeen, wat vinden jullie hiervan:
Is het een idee om als volgt te opereren: we nemen een weekend waarbij een flink aantal mensen van je lijstje kunnen. Als dat weekend dan daar is wordt er beslist waar naar toe te gaan. Ieder heeft dan vast wel contacten in de mogelijke bestemming. Ik kan assisteren bij: Chamonix, Berner Oberland, Flims Laax, Lenzerheide en St. Moritz. In de zwitserse gebieden ken ik heel goede telemarkers die de weg kennen (en die evt. zelfs les kunnen geven)
Goed plan? Het laatste stukkie weet ik zelf nog niet (van het lesgeven) maar wmb klinkt de rest toppie!
Stuur een emailtje naar: climber_mike'AT'hotmail.com (vervang 'AT' door @).
Ik zal dit bericht ook in de thread zelf plakken.
Zo langzamerhand begin ik een vette glimlach op mn gezicht te krijgen van dit idee... Het wordt gaaf/ vet/ cool/ hartstikke leuk (take your pick).
Groet,
telemikey
PS Of check je PM...
White room,Pillow lines,I rule