ski's ophangen aan de muur

• MichelleKoning
    Advanced
    MichelleKoning op 29 augustus 2017 · 21:50
    Iemand de gouden tip voor een manier om ski's aan de muur op te hangen ter decoratie? Geen paniek, ik stop niet, maar heb juist met heel veel plezier op een paar ski's geskied, die er ook nog eens mooi uitzien, vind ik (Mystic Lady van Black Diamond). Ik kan ze niet weggooien, ik wil ze niet verkopen, maar er gewoon af en toe naar kijken en dan wegdromen bij de mooie trips, die ik er mee heb gemaakt. De "belag"-zijde moet dus naar de muur en dan gewoon naast elkaar (stopper van de binding (Dynafit) moet er nog vanaf dan).
    Bedankt alvast!
    Gr. Michelle
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 30 augustus 2017 · 09:00
    Ik zou de gaten van de binding doorboren en dan gewoon vijzen en pluggen.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 30 augustus 2017 · 10:33
    In 't verleden heb ik een keer een schap gebouwd. Maar als ik nu nog iets minder arbeidsintensiefs en invasiefs zou maken, zou ik eens kijken hoe ver ik kwam met twee kleine oogjes in een muur waar aan je de ski's met een touwtje onder elkaar dwars aan kan hangen.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 30 augustus 2017 · 11:01
    Misschien eens Pat Harmon vragen
    knowledge is powder
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 30 augustus 2017 · 11:02 knowledge is powder
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 30 augustus 2017 · 11:42
    Polymax? In theorie zou je daar een compleet huis mee moeten kunnen bouwen
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Rogier
    Elite
    Rogier op 30 augustus 2017 · 16:08
    Spiegeltape? Doorboren en schroeven? Of...

...Ik heb zelf oude ski's (jaar 1930) op vier haakjes hangen. Een aan de onderkant en twee aan de zijkant per ski (de ski's hangen diagonaal), dan beschadig je de ski's ook niet. Je hebt dan wel 3/4 gaten per ski in je muur.
  • Jac
    Beginner
    Jac op 1 september 2017 · 09:34
    het schijnt dat toiletrolhouders ook goed werken..
  • waingro
    Advanced
    waingro op 1 september 2017 · 10:08
    Eventueel oogjes in de muur draaien en daar de stoppers door duwen. (Kunststof eraf halen als ze te dik zijn)
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 1 september 2017 · 18:41

4 (zwarte) schroeven per ski en ze hangen. Ik heb er wel nog een wat viltjes (die je normaal onder je stoelpoten zou doen) achter gedaan, ze hangen een heel klein beetje van de muur 😃.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 1 september 2017 · 23:16
    Vergeet je na afloop van je klusprojectje geen foto te posten @MichelleKoning ? We zien allemaal graag hoe 't echt moet 😃
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • MichelleKoning
    Advanced
    MichelleKoning op 4 september 2017 · 08:26

4 (zwarte) schroeven per ski en ze hangen. Ik heb er wel nog een wat viltjes (die je normaal onder je stoelpoten zou doen) achter gedaan, ze hangen een heel klein beetje van de muur 😃. RuudvW op 1 sep 2017 18:41

Mooi! Heb je de gaten dan ook dwars door je ski's geboord? Met welke boor?
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 5 september 2017 · 21:37
    Gewoon dwars er doorheen, met een boor die ik toevallig voorhanden had. Keep it simple 😉.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro