Splitboard Ozsym Carbon

• ieism
    Tourist
    ieism op 25 september 2017 · 09:50
    Een beetje een raar plankje, want asymetrisch dus alleen voor regular. Goofy riders kunnen nu wel ophouden met lezen dus.

Volgens mij is dit de enige in heel Europa. Carbon dus ga je harder. 😃 Heeft vorig seizoen nog een stonegrind gehad, maar ik kan 'm nog even waxen . In goede staat, klein krasje hier en daar niks om op te vullen.

http://www.splitboardmag.com/catalog/oz-ozysm-16-17/...

Wat moet ik er nog meer over vertellen. Ik heb er ergens Gecko skins voor die al wat ouder zijn maar nog prima gaan, die krijg je er gratis bij. En anders snij ik even een paar nieuwe skins , dan komt er €50 bij.

Zonder bindingen ,pucks en brackets, want die heb je vast al. Met clips natuurlijk.
    €250 met nieuwe skins
    €200 met de bestaande oude skins.

Waarom zo goedkoop? Ik heb zelf alleen de invoerrechten en verzendkosten uit the USA betaald, de plank heb ik destijds als demo gekregen. Ik heb er zelf letterlijk twee keer op gereden, dus hij mag naar iemand die er meer plezier van heeft.
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 25 september 2017 · 11:23
    Oef... toch doorgelezen als goofy rider. Heb vaak verlekkerd naar dit plankje gekeken. Ik zou het wel weten als je regular rijdt 😉

Voor geïntereseerden; welke maat?
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 25 september 2017 · 11:39
    157cm
    splitfest.nl
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 25 september 2017 · 15:17
    He! @ieism
    Een buddy van me wil 'm graag van je overnemen. Hij zit niet echt in de buurt maar ik kan 'm wel een keer bezorgen. Is dat wat?
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • tuurkillaars
    tuurkillaars op 25 september 2017 · 15:33
    Ik ben de buddy 😉 ik ben al een tijdje op zoek naar een splitboard set om samen met emile fanatiek te gaan touren en nu woon ik sinds 2 weken in ulsteinvik (1 uur van stranda 😃 dus nu kan ik helemaal los deze winter. Dus als ik hem van je over kan nemen dan graag!
    And that's how the cookie crumbles
  • jeroenj
    Advanced
    jeroenj op 25 september 2017 · 15:39
    En anders ben ik geïnteresseerd!
    Hoor wel of ik nog een kans maak, woon wel ietsjes dichterbij...
    Groet jeroen
  • ieism
    Tourist
    ieism op 25 september 2017 · 16:22
    @tuurkillaars Ah, mooi. Dan gaat dat ding toch nog een keer echt meters maken.

Ik ga wel even kijken of ik 'm op de zaak met UPS kan versturen. Stuur maar even een mail naar info at ivareisma punt nl met je adres en dan zien we wel.
    splitfest.nl
  • tom_van_rysselberghe
    Beginner
    tom_van_rysselberghe op 9 november 2017 · 16:15
    @mcfreeridelooi

bericht aangepast door tom_van_rysselberghe op 9 nov 2017 16:16 (3% bewerkt)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro