Diamir Freeride Pro Bindingen

• michaelmorillomoralesjanssen
    Tourist
    michaelmorillomoralesjanssen op 26 september 2017 · 14:28
    Beste mensen,

Heb deze ski's gekocht met de Diamir FR bindingen eronder. Aangezien ik niet met de ski's ga touren wil ik ze verkopen zodat ik andere bindingen eronder kan zetten. Bindingen zijn van het jaar 2011/2012 en hebben wel wat gebruikerssporen. Verder werkt alles nog naar behoren en met een poetsbeurtje zien ze er goed uit! Zitten ook crampons bij!!

Max schoenmaat is 26,5

Zou niet weten wat ze nog waard zijn.. weet alleen dat de huidige tussen de 4 en 500 euro kosten.

Voor meer info even pb
    Tourist
    michaelmorillomoralesjanssen op 26 september 2017 · 14:43
    Incl crampons trouwens!!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 26 september 2017 · 16:31
    Het is waarschijnlijk dus maat S 245-300mm zoollengte,

En ergens tussen de 4 en de 500 euro zal je er vast wel voor kunnen krijgen. De verkoopprijs zal waarschijnlijk dichter bij 4 liggen dan 500.

Als je bindingen hebt liggen dan zou ik die monteren en deze verkopen anders zou ik deze er gewoon lekker op laten zitten. Prima binding ook voor op de piste en wie weet voor een toertje in de toekomst.
    Trouwens ik zou de nieuwe bindingen op de ski's monteren en niet eronder.
    Toerisski
    Tourist
    michaelmorillomoralesjanssen op 26 september 2017 · 17:06
    Beste Sanno,
    Het is inderdaad een maat S met een maximale lengte van 305mm. Als iemand me er 50 euro voor geeft mogen ze weg. Hoeft dus geen fortuin op te leveren..

De reden dat ik ze hier op zet is dat ik andere bindingen heb en deze dus ook verkoop (vandaar het topic).
    De nieuwe bindingen zitten inderdaad erop gemonteerd en niet eronder.. wist niet dat dit zo'n forum was..

Maar goed thnx voor je feedback! 😃😃😃😃
  • Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 26 september 2017 · 17:12
    Wat is de stopperbreedte?
    Tourist
    michaelmorillomoralesjanssen op 26 september 2017 · 18:00
    Beste Raoul,

Help me even..? Sorry ben absoluut niet thuis in het freeride en alles wat daarmee te maken heeft haha! Als je me even vertelt wat je bedoeld met stopperbreedte zoek of meet ik je het met alle plezier
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 27 september 2017 · 08:19
    Die hakies bij je achterbak. Als ze uitgeklapt zijn ff meten wat daar tussenpast in mm.
    It's all about the turns duuuuuude!
    Tourist
    michaelmorillomoralesjanssen op 28 september 2017 · 21:17
    Verkocht!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro