Mooie actiefoto gezocht van skier / boarder voor gebruik op beurs

• deanvanvliet
    Tourist
    deanvanvliet op 3 oktober 2017 · 12:16
    Hi all,

Ben net begonnen met de Safety Academy 1, erg leerzaam. Maar dit topic is werkgerelateerd:

Ik ben op zoek naar een actiefoto van een skiër / boarder om te gebruiken op een beurs. De foto zal groot worden geprint (ca 120x80 cm) en verlicht worden. Het liefst een shot met opspattende sneeuw / zichtbare omgeving / zonlicht. En in hoge resolutie.

Helaas heb ik zelfs geen gave bruikbare shots 😞
    Als je me kan helpen hoor ik het graag!

Groet, Dean
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 3 oktober 2017 · 12:27
    Deze bijvoorbeeld?

powpowwowjippiajippieee
  • MTV
    Beginner
    MTV op 3 oktober 2017 · 12:56
    Nee joh, da's niks. Die skiër zit helemaal verstopt achter die rottige sneeuw.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 3 oktober 2017 · 13:48
    Ik mis nog wat zon.

Maar waar ik het precies voor? Welke beurs, bedrijf? en levert het nog wat op behalve eeuwige roem. Waar de fotograaf en het model natuurlijk hun leven voor hebben gewaagd, maar natuurlijk wel binnen de geldende veiligheidsnormen.
    Toerisski
  • deanvanvliet
    Tourist
    deanvanvliet op 3 oktober 2017 · 14:06
    Thanks voor het meedenken allemaal.
    Maarten, het idee is goed maar ik zoek een beeld met ook zon / schaduwen / contrasten.

Het is voor de Masters of LXRY beurs. We richten een soort galerij in om bezoekers een idee te geven wat ze zelf kunnen doen. Degene die me helpt mag na de beurs als dank de print houden, met een frame om het in te spannen (maar dan wel zonder licht 😃).
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 3 oktober 2017 · 14:08
    als je bereid bent er een faire prijs voor te betalen, probeer het dan eens bij @MennoBoermans. Die heeft zeker mooie plaatjes beschikbaar.
    Of anders @Rogier van Rijn
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 3 oktober 2017 · 17:24
    @deanvanvliet Waar woon je, ik denk dat ik wel wat moois heb maar om nou het hele land door te crossen om de print op te halen......?
    xs2arjan
  • svendebakker
    Expert
    svendebakker op 3 oktober 2017 · 18:18
    Heb een vrij grote collectie aan pow shots, meeste te bekijken op instagram:
    https://www.instagram.com/we_are_winter/
    of
    https://www.instagram.com/svendebakker/

• deanvanvliet
    Tourist
    deanvanvliet op 4 oktober 2017 · 09:52
    Thanks y 'all, gave foto's. K ben inmiddels voorzien! (Mag een gaaf beeld van Epique gebruiken). In December post ik nog een foto van het eindresultaat hier voor de nieuwsgierigen 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro