VOL! 28 oktober: sneeuw, weer en safety Clinic bij de Skipastory

VOL! 28 oktober: sneeuw, weer en safety Clinic bij de Skipastory

België is een nieuwe shop rijker: the Skipastory. De broers Tobit en Matias Claes hebben hun passie en krachten gebundeld in een nieuwe kleinschalige shop waar persoonlijke aandacht en een 100% goed advies voorop staan. The Skipastory is een shop in Wezemaal, niet ver van Leuven, Brussel en Antwerpen. In het weekend van 27, 28 en 29 oktober hebben zij hun openingsweekend en dat pakken ze groots aan.

28 oktober: sneeuw, weer en safety lezing

Op 28 oktober verzorg ik aan het einde van de dag een sneeuw, weer en safety lezing/workshop. Vanaf 17.30 uur introduceer ik je in de wereld van het freeriden buiten de pistes. De toegang is gratis, maar inschrijven vooraf is wel noodzakelijk. Doe dat liefst direct, want vol = vol.

Wat kun je zoal verwachten van mijn clinic?

Het gaat een actieve bijeenkomst worden, waarbij niet alleen ik aan het woord ben, maar ik ook graag jullie hoor. Ik ga jullie mijn geheimen delen over het voorspellen van weer en sneeuw, geef je tips hoe en waar je de beste sneeuw kunt vinden, geef je concrete handvaten hoe je na een dag voor poedersneeuw en dreigend lawinegevaar weer veilig beneden een pintje drinkt en zal het een en ander vertellen over snow safety gear. Concreet: natuurlijk een inleiding op het voorspellen van weer en sneeuw, een inleiding lawinekunde en tips en tricks om veiliger onderweg te zijn. Dit alles rijk voorzien van foto’s, films en illustraties. Daarnaast is er de mogelijkheid om aan de hand van jullie vragen dieper de materie in te gaan. Ben je erbij?

Wat: Sneeuw, weer en safety Clinic

Waar: the Skipastory, Kerkstraat 4 te Wezemaal

Wanneer: zaterdag 28 oktober vanaf 17.30 uur

Inschrijven: NIET MEER MOGELIJK. De zaak zit vol!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
JakkeAuteur22 oktober 2017 · 17:09

Helaas kan ik niet die avond… veel succes met de nieuwe shop!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!