Sweet & sour tijdelijk gratis online

• bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 30 oktober 2017 路 13:24
    helaas redbull, wel tijdelijk gratis: Sweet & sour met Richie Permin en Victor de le Rue:

https://www.redbull.tv/video/AP-1R1AZ7D6D1W11/sweet-sour...
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 30 oktober 2017 路 13:26
    trailer:

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 30 oktober 2017 路 16:37
    soooo many flashbacks 馃槂 馃槂
    sbs roelz
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 30 oktober 2017 路 19:08
    @bertjebertje dank voor de link. 馃槂 Maarruh, hoezo helaas Red Bull?
    bericht aangepast door Erwin op 30 okt 2017 19:08 (20% bewerkt)
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 30 oktober 2017 路 19:35
    ik denk reclames tussendoor @erwin . Je hebt dus niet een in 1x viewing experience!

Thanks voor de tip btw馃槂 hijs nice
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 30 oktober 2017 路 20:00
    Daar gaat m'n 'productieve avond'.. thanks 馃槈
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 30 oktober 2017 路 22:27
    @bertjebertje dank voor de link. 馃槂 Maarruh, hoezo helaas Red Bull?Erwin op 30 okt 2017 19:08

Ik heb een beetje moeite met het feit dat ze een zwaar ongezond product een sportief imago weten te geven en daar ook nog heel succesvol in zijn.
    Bovendien is het fuckin ranzig, maar dat terzijde.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 30 oktober 2017 路 22:30
    @bertjebertje dank voor de link. 馃槂 Maarruh, hoezo helaas Red Bull?Erwin op 30 okt 2017 19:08

Ik heb een beetje moeite met het feit dat ze een zwaar ongezond product een sportief imago weten te geven en daar ook nog heel succesvol in zijn.
    Bovendien is het fuckin ranzig, maar dat terzijde.bertjebertje op 30 okt 2017 22:27

https://www.wedrinkwater.com/pages/reason
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 30 oktober 2017 路 23:05
    Bovendien is het fuckin ranzig, maar dat terzijde.bertjebertje op 30 okt 2017 22:27

Ik moet toegeven dat ik het ook standaard niet in mijn rugzak, bidon of camelbag heb zitten. Maar goed, ik profiteer wel van hun marketingcampagnes met alle extreme sports die zij uitzenden. Vroeger zaten deze sporten nog allemaal weggestopt achter de decoder, bijvoorbeeld zoals bij extreme sports channel, en kwamen zelden op Eurosport. Nu kijk ik de hele zomer alle mountainbike worldcups op Red Bull TV, en ik heb net nog Rampage gekeken, waar ze inderdaad regelmatig een blikje opentrekken. Coca Cola maakt dan weer leuke kerstfilmpjes - krijg er een warm gevoel van, maar Coca Cola wordt nog steeds niet mijn favoriete kerstdrankje... 馃槈
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 31 oktober 2017 路 09:13
    Misschien neem ik het ook allemaal veel te serieus, maar als ik 's ochtends vroeg kinderen met overgewicht naar school zie lopen met een blik redbull in hun handen dan wordt ik een beetje verdrietig. Helemaal als ik mijn favoriete gespierde klimmers dat drankje zie aanprijzen.

Maar ik geef toe dat ik ook dankbaar gebruik maak van alle media die ze produceren. En als ik een jonge atleet was die het probeerde te maken in de sport en ze boden mij een sponsordeal aan weet ik ook niet of ik zo principieel zou blijven. Gelukkig zijn er die die dat wel doen, zoals britse badass Hazel: https://www.thebmc.co.uk/sweet-dreams-why-do-big-brands-crave-climbers...
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 31 oktober 2017 路 09:16

https://www.wedrinkwater.com/pages/reasonTim3 op 30 okt 2017 22:30

Ja had dit al eens gezien, super dit!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 31 oktober 2017 路 10:05
    Gisteren zitten kijken, maar had er meer van verwacht eigenlijk.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro