Snowboard verzenden naa Duitsland

• AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 3 november 2017 · 14:28
    Hi,

Heeft een iemand ervaring met het verzenden van een snowboard (of ski's) naar Duitsland? Heb een board verkocht via marktplaats, maar diegene wil het graag verzonden hebben naar Duitsland. Ik kan geen redelijk geprijsd vervoersbedrijf vinden die deze lengte (163cm) verscheept...

Bij voorbaat dank!
    Riding on the edge!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 3 november 2017 · 14:32
    Regelmatig gedaan, gewoon met UPS of Fedex.
    splitfest.nl
  • SanderK
    Advanced
    SanderK op 3 november 2017 · 14:48
    goedkoopste ff via cheapcargo, je gegevens en maten invoeren en dan kiezen voor dpd of dhl. Fedex is binnen Europa aardig aan de prijs.
    onze powfinder snowboards worden ook zo verzonden. succes!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 3 november 2017 · 16:45
    Opmerkelijk dat DHL er op cheapcargo gunstig uit komt.
    Ik woon langs de grens en ik heb ze wel vaker in Nederland en Duitsland verzonden. GLS kwam er telkens als gunstigste uit.

Maar ik zie het XL pakket niet meer op de website van de GLS pakketshop, terwijl ze die hier gewoon aannemen. Misschien dat dat er iets mee van doen heeft. Je zou ze eens kunnen bellen.

In Duitsland is een snowboard met DHL versturen helemaal duur. Voor de afmetingen van een snowboard geldt een sperrgutzuschlag van 22,50 boven op de verzendprijs.
    bericht aangepast door Mars op 3 nov 2017 16:46
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 4 november 2017 · 10:25
    Hartelijk dank! Ga vandaag nogmaals kijken. Ik dacht dat cheapcargo alleen voor bedrijven was!

Nog even goed kijken dus.

Thanks!
    Riding on the edge!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro