Hooggebergte cursus in wk 15???

• dekker.willemmartijn3029
    Beginner
    dekker.willemmartijn3029 op 10 november 2017 · 20:18
    Wie heeft er zin om in week 15 (ca. 7 t/m 14 april) mee te gaan naar La Grave voor een hooggebergte cursus?

Het plan is om met 4 of 5 enthousiastelingen bij PowderGuides in La Grave de cursus te volgen. Deze gidsen geven ook ieder jaar de SSC hooggebergtecursus (die staat gepland voor week 13). Het programma is dus ook precies hetzelfde als de SSC hooggebergtecursus. Voordeel is alleen dat we de trip zelf organiseren en dus flexibel kunnen zijn m.b.t. accommodatiewensen en duur van de trip. (Minimum is 5 dagen, maar een langere trip is zeker mogelijk.) Er is dus ruimte om e.e.a. in overleg te bepalen.

Tot nu toe hebben we drie splitboarders die graag mee willen. We hebben dus nog plek voor 1 of 2 anderen! Zowel splitboarders als skiers zijn van harte welkom.

Mocht je geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag! (dekker.willemmartijn at gmail.com)

Groeten, Martijn
  • kanski
    Elite
    kanski op 12 november 2017 · 10:35
    Hooggebergte cursus bij Powder Guides... Absolute aanrader!
    bericht aangepast door kanski op 12 nov 2017 10:36 (53% bewerkt)
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
    Beginner
    dekker.willemmartijn3029 op 26 november 2017 · 16:20
    Heeft er nog iemand zin om in week 15 de hooggebergtecursus in La Grave te volgen? Inmiddels hebben we het volgende programma met de gidsen van Powder Guides afgesproken: zaterdag 7 april heen. Zondag 8 april tot en met zaterdag 14 april gidsdagen (dus 7 dagen met gids op pad!), en dan zondag 15 april weer terug naar huis. In die tijd volgen we dus de cursus en hebben we ook flink wat tijd om te toeren. Erg mooi programma dus! En er is nog plek voor 1 extra deelnemer!

Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag! (dekker.willemmartijn at gmail.com)

Groeten, Martijn
  • Martindg
    Advanced
    Martindg op 28 november 2017 · 23:13
    Hi martijn.
    Ik ben wel geinteresseerd. De andere data van powderguides kwam mij niet uit dus dit lijkt me een goede optie.
    Ik stuur je morgen ff een mail voor de gegevens.
    Grt martin
    Beginner
    dekker.willemmartijn3029 op 31 december 2017 · 18:11
    Helaas zit de groep op dit moment vol. Hiermee komt mijn oproep dus te vervallen.

Overigens organiseert PowderGuides in wk 13 volgens mij een soortgelijke cursus (die hadden ze al in de planning staan, maar op die datum kon ik niet).

Gr,

Martijn

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro