Midlife

• Tukker
    Beginner
    Tukker op 11 november 2017 路 12:11

Moet de aankoop van m'n Morris 157 nu verantwoorden bij m'n schone moeder ?
    Tukker(ik)
  • Markie
    Advanced
    Markie op 11 november 2017 路 12:20
    @tukker, Die gast is niet bij jou langs geweest voor zn snowboard onderhoud! En als de midlifer uberhaubt al zou gaan snowboarden is het natuurlijk volledig in het nieuw gestoken volgens de laatste mode met de duurste plank die ze in de winkel om de hoek hadden hangen...

Post je ook nog even het gehele artikel? ben als naderend midlifer wel benieuwd 馃構
    DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 11 november 2017 路 12:27
    @tukker, Die gast is niet bij jou langs geweest voor zn snowboard onderhoud! En als de midlifer uberhaubt al zou gaan snowboarden is het natuurlijk volledig in het nieuw gestoken volgens de laatste mode met de duurste plank die ze in de winkel om de hoek hadden hangen...

Voorzien van de nieuw Burton step-in ...... 8-)

Post je ook nog even het gehele artikel? ben als naderend midlifer wel benieuwd 馃構Markie op 11 nov 2017 12:20

Staat in FD weekend bijlage 11 november
    Tukker(ik)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 11 november 2017 路 12:55 Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 11 november 2017 路 13:31
    "plotselingen voorliefde" RLY?
    splitfest.nl
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 11 november 2017 路 18:38
    @Tukker Nooit beginnen verantwoorden aan je schoonmoeder....en al zeker niet als het om een sport gaat waar ze niets van begrijpt, geloof me vrij....
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 11 november 2017 路 19:03
    Typisch. In hun verlangen weer jong te zijn beginnen die midlifers aan een hobby die in hun jeugd cool was, maar tegenwoordig slechts door een groep (nooit-te-oude!) diehards beoefend wordt 馃槂.
    bericht aangepast door JaapvR op 11 nov 2017 19:03
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 12 november 2017 路 08:56
    Bespaar je de moeite om het artikel te lezen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro