Aldi touski's & vellen

• JuraSki
    Advanced
    JuraSki op 22 november 2017 · 19:14
    En dat in het dure zwitserland. CHF 299 is ongeveer 260 euro, met binding. Ik schat 75mm x 170 cm.

• waingro
    Advanced
    waingro op 23 november 2017 · 13:03
    Heb hier toch een dubbel gevoel bij. Het is ok dat deze sets voor stuntprijzen worden verkocht maar ik hoop toch ook echt dat mensen die dit kopen met kennis en 3-eenheid op pad gaan. Op het moment dat het zo goedkoop wordt dan denken mensen vaak, he dat ga ik eens proberen... zonder na te denken over de gevolgen.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 23 november 2017 · 13:14
    @waingro dat mensen zonder kennis off-piste op pad kunnen geldt ook al voor gewone ski's. Ik vind de aanbieding niet eens zo heel goedkoop. Bij ons bij de Intersport heb je een tourski-uitrusting inclusief bindingen en boots voor nog geen €600 https://www.bruendl.at/en/locations/kaprun/top-sellers/4-part-skitouri...
    bericht aangepast door Erwin op 23 nov 2017 13:14 (1% bewerkt)
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 november 2017 · 13:29
    Het is ook wat met al di wintersport spullen die je overal kunt kopen
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • PaulC
    Beginner
    PaulC op 23 november 2017 · 13:31
    Heb hier toch een dubbel gevoel bij. Het is ok dat deze sets voor stuntprijzen worden verkocht maar ik hoop toch ook echt dat mensen die dit kopen met kennis en 3-eenheid op pad gaan. Op het moment dat het zo goedkoop wordt dan denken mensen vaak, he dat ga ik eens proberen... zonder na te denken over de gevolgen.waingro op 23 nov 2017 13:03

Maar hetzelfde kan je zeggen van een drie-eenheid. Als je zo'n set koopt betekend niet dat je automatisch veilig off-piste kan skien.. hetzelfde geldt natuurlijk voor een ABS rugzak of RECCO. Er blijft altijd een rest risico.
  • waingro
    Advanced
    waingro op 23 november 2017 · 14:09
    Ik noemde kennis en 3 eenheid dan ook niet voor niets in 1 zin.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 23 november 2017 · 17:01
    Door het plastic heen kijkend lijkt het gewoon op een Guardian/Tracker 13 binding.. Die kosten los en nieuw 200 dus dan betaal je nog 100 euro voor ws waardeloze skis.. Afzetters!
    bericht aangepast door Ghini op 23 nov 2017 17:03 (8% bewerkt)
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 23 november 2017 · 17:27
    Door het plastic heen kijkend lijkt het gewoon op een Guardian/Tracker 13 binding.. Die kosten los en nieuw 200 dus dan betaal je nog 100 euro voor ws waardeloze skis.. Afzetters!Ghini op 23 nov 2017 17:01

Mwa 3 jaar garantie. En niet iedereen kan zomaar n grof pak geld neer leggen voor toursetje. Toen ik begon was t ook een setje van marktplaats. Naarmate ik wat ouder werd en een baan kreeg. Was die ruimte er wel. Setje kingpins en lichte toerschoen was al bijna 1ķ
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Tjin
    Tjin op 24 november 2017 · 11:05
    Door het plastic heen kijkend lijkt het gewoon op een Guardian/Tracker 13 binding.. Die kosten los en nieuw 200 dus dan betaal je nog 100 euro voor ws waardeloze skis.. Afzetters!Ghini op 23 nov 2017 17:01

Nauw ja, sommige mensen kunnen het niet zo veel schelen. Soms is het juist heerlijk fijn om afrag kwaliteit spullen te hebben.
  • Mattje
    Beginner
    Mattje op 24 november 2017 · 11:57
    Gewoon lekker voor de allereerste afdalingen van het seizoen. Pak je eens een shark mee, so be it...
  • 49
    Advanced
    49 op 24 november 2017 · 13:33
    In Alagna zou zo'n aanbieding een uitkomst zijn voor heel veel locals die geen cent te makken hebben maar kennis en kunde in overvloed.
    montagna bianca, ti amo

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro