Skien 1e helft december

• Jorisvw
    Expert
    Jorisvw op 27 november 2017 · 22:09
    Ik ben de eerste twee weken van december vrij... Ik wil gaan skien, nee ik ga skien, desnoods alleen, maar zijn er meer mensen met plannen?
  • netraam
    Beginner
    netraam op 28 november 2017 · 12:06
    Wanneer zou precies je willen gaan? Als ik naar de voorspellingen kijk wordt dit weekend goed poederen!
  • Jorisvw
    Expert
    Jorisvw op 28 november 2017 · 23:13
    Die weersvoorspellingen.. blijft allemaal erg onzeker wat het nu gaat worden.. en het lijkt allemaal wat minder te worden pindakaas.
    Ik wil eigenlijk pas na het weekend gaan (zondag rijden) en dan lekker rustig door de week skien (tot en met donderdag) Ik had daarvoor met iemand anders al wat lopen.. en voor de week erna ben ik al rond... Ik neem aan morgen wat meer te weten..

Maar mocht het mislopen: kun je door de week?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 29 november 2017 · 11:27
    Ik wil ook de bergen in de week van 4, 11 of 18 dec! De stoke is te hoog. Any takers met net zo'n vrije agenda die weken?
    bericht aangepast door Tim3 op 29 nov 2017 11:32 (4% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • roy-w
    Beginner
    roy-w op 30 november 2017 · 20:19
    hey, ik vertrek woensdag 6 dec s'middags . en kom terug op zondag 10 dec s'avonds/s'nachts. moet maandag werken.
    voor het weekend heb ik afgesproken rond engelberg met mensen die al in de bergen zitten, maar de eerste 2 dagen heb ik nog niemand.
    Iemand zin om aan te sluiten? ook voor het weekend. Heb een bus en ben ook van plan hierin te slapen.

bericht aangepast door roy-w op 30 nov 2017 20:19 (1% bewerkt)
  • petertav
    Beginner
    petertav op 1 december 2017 · 15:14
    Ik ben eveneens op zoek om ergens aan te sluiten. Maakt niet uit waar. Ik vertrek vanuit Antwerpen en kan maandag ergens zijn tem woensdag... Ik hoor het graag! Grtn.
  • Jorisvw
    Expert
    Jorisvw op 3 december 2017 · 00:18
    Ik zit tm donderdag in Klösterle (st. anton) mocht je die kant uit gaan stuur ff een pb, wie weet skien we een paar afdalingen samen 😋
  • void
    Beginner
    void op 3 december 2017 · 12:52
    I will be driving to the Alps from Utrech area next week. Will keep an eye on this thread, wouldn't mind some company for shred or drive.
    bericht aangepast door void op 3 dec 2017 13:06 (3% bewerkt)
  • Cassiej
    Beginner
    Cassiej op 3 december 2017 · 19:23
    Ik weet dat volgend weekend nog 'ver weg' is... maar wat zijn momenteel de beste gebieden om heen te gaan voor 4 dagen? Oostenrijk denk ik zo.. en dan welke gebieden hebben nu meeste liften al draaien? Is daar nog ergens een update van? 😃 maakt onze beslissing waarheen te gaan wat makkelijker!
  • Noot
    Noot op 4 december 2017 · 14:54
    Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk gaan deze week. Vandaag, morgen, woensdag.... Zoek alleen nog vervoer die kant op! Als iemand nog plaats heeft zou ik graag mee gaan 😀 ik moet zelf naar Sankt Johann im Pongau maar vanuit Salzburg kan ik m'n weg eventueel ook wel vinden 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro