20% korting bij de wePowder shop!

20% korting bij de wePowder shop!

De winter is nu echt begonnen en om dat te vieren krijg je tot en met vrijdag 8 december 20% korting bij de wePowder shop! Na Black Friday en Cyber Monday hebben we nu dus White Wednesday. Je wordt tegenwoordig natuurlijk helemaal doodgegooid met allerlei kortingsdagen, maar anyway, korting in de wePowder shop dus.

De code voor 20% korting

Met de code ‘WINTERISHERE’ gaat er 20% van je aankoopbedrag af! Haal dus nu je Sinterklaas en kerstcadeaus in huis! In de wePowder shop vind je een aantal vette mutsen, headband en een dikke cap. Perfect om goed voor de dag te komen deze winter. En je support wePowder natuurlijk met je aankoop!

Thanks allemaal!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
Harold OAuteur30 november 2017 · 15:41

Klopt het dat de shop het niet doet?

Gevorderd
ArjenproadminAuteur30 november 2017 · 15:45

Nope, shop werkt gewoon: wepowdershop.com

Misschien ergens een kleine hick-up geweest.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
SaintUsugeAuteur7 december 2017 · 17:35

Ik kom er ook niet in. Ik krijg de volgende melding:

Kan geen veilige verbinding maken met deze pagina
Dit kan zijn omdat de site gebruikmaakt van verouderde of onveilige TLS-beveiligingsinstellingen. Als dit blijft gebeuren, kunt u proberen contact op te nemen met de eigenaar van de website.

Gevorderd
ArjenproadminAuteur7 december 2017 · 21:44

@@SaintUsuge Heel vreemd (het is gewoon een simpele Jimdo shop namelijk). Welke browser gebruik je? Dan ga ik er even achteraan.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!