gezocht Onderhoud Materiaal

• Robbert-010
    Robbert-010 op 1 december 2017 · 11:16
    Beste Forum Leden,

Onlangs heb ik een onderhoudsclinic gevolgd en wil ik graag mijn eigen materiaal gaan onderhouden.
    Nu vraag ik mij af of iemand hier nog onderhoudsmateriaal te koop heeft.

Marktplaats geeft weinig resultaat.

Bedankt vast voor de reacties!
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 1 december 2017 · 11:23
    zoek je wax of strijkijzer schrapers en 89graden hoeken etc.?
    Onequiver
  • Robbert-010
    Robbert-010 op 1 december 2017 · 11:29
    Eigenlijk is alles welkom.

Maar idd vooral de grote basis dingen zoals Klemmen, Wax Ijzer, kanthoek 88 / 89 graden, of een tooltje die instelbaar is.
  • Robbert-010
    Robbert-010 op 13 december 2017 · 11:04
    Kleine aanvulling waar ik nog naar opzoek ben

- Wax Schraper
    - Veilen voor in kantenslijper.
    - borstels, Staal, Koper, Paardenhaar
    - kantenhoek (liefst instelbaar)
    - Apparaatje voor hangend slijpen.

Een setje diamant veilen heb ik inmiddels besteld, ook een waxijzer is aanwezig.

Heb je onderhoudsspullen liggen, reageer dan hier of via een dm!
  • CorD
    Beginner
    CorD op 13 december 2017 · 11:44
    Heb je ook nog skies nodig om op te oefenen?

Ik heb nog een setje liggen wat je zo kunt krijgen
    bericht aangepast door CorD op 13 dec 2017 11:45 (100% bewerkt)
    Think with powder
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 14 december 2017 · 07:30
    Tweedehands is er inderdaad weinig aanbod. Dus investeren voor toekomstig uitsparen...
    Online kan je alles vinden, bijv Klein wintersport is een prima adres voor vijlen, diamandvijlen, hoeken, borstels (die je op de accuboormachine kan zetten zijn helemaal mooi) en wax.
    Voor een klemmenset even shoppen, daar kunnen best prijsverschillen in zitten. Instapper bij Decathlon of bij XSPO als je een ‘worldcup’ uitvoering wil.
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 14 december 2017 · 08:42
    Als je toch aan het shoppen wilt, koop een wax-schraper-slijper. een scherpe schraper, dat scheelt zoveel met afkrabben!
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 14 december 2017 · 18:03
    @Robbert-010 Een basis-set is even een investering, maar die haal je erg echt wel uit. Ik werk zelf met Holmenkol, heel erg prima spul, super waxen en zoals @markindealpen al zegt is die scraper-sharpener echt de aanschaf waard! Om te waxen hebben ze een complete "Smart Waxer Set". Daarnaast hebben ze ook een slijpsetje. Tip: de betamix is een hele fijne allround wax en kost echt niet veel geld. Daarnaast gebruik ik hun indoorwax ook buiten - die is iets harder, wat fijn is met al die kunstsneeuw tegenwoordig.

Online onder andere te koop bij http://www.holmenkol-online.nl/ en https://www.waxenenslijpen.nl/
    Daarnaast ligt het in diverse winkels.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro