Nieuwjaar in arlberg

• gilles sillis
    Beginner
    gilles sillis op 1 december 2017 · 12:02
    ik trek 29/12 voor een week richting arlberg met m'n ouders. toevallig nog iemand die dan in arlberg zit? mijn 2 vaste ski buddy's zitten spijtig genoeg in Ischgl en m'n pa houdt het niet echt een hele week vol off piste dus ik zoek iemand om 2 dagen ofzo bij aan te pikken. ben nog niet van wereldniveau maar ski al 12 jaar minstens 2 weken per jaar dus kan aardig overweg naast de piste.
  • Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 2 december 2017 · 10:09
    niet dat ik er dan ben, maar wellicht handig om ook iets te vertellen over je kennis en uitrusting.
    If the conditions are crap, it's called training!
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 2 december 2017 · 10:48
    @Frenktastic, volgens zijn profiel heeft @gilles billis Safety Academy I gedaan: http://wepowder.com/nl/profile/43053
    Hij skiet al sinds zijn vijfde en is vrij eerlijk met zijn freeride paspoort zo te zien. Wellicht dat @gilles silles de rest kan aanvullen.
    May the powder be with you.
  • gilles sillis
    Beginner
    gilles sillis op 2 december 2017 · 13:18
    niet dat ik er dan ben, maar wellicht handig om ook iets te vertellen over je kennis en uitrusting.Frenktastic op 2 dec 2017 10:09 goed plan 😉 mijn freeride paspoort geeft wel een goed beeld denk ik. Heb spijtig genoeg nog altijd geen lawinerugzak , wel al een pieper en schep. Moet dringend eens 1 aanschaffen maar eventjes sparen nog. Qua kennis zit ik misschien nog onder gemiddeld, ik kan hellingen wel inschatten, lawinberichten lezen, een goede lijn vinden in lastig terein en ken vooral ook m’n grenzen
  • Frenktastic
    Advanced
    Frenktastic op 2 december 2017 · 15:36
    ik had alleen even zijn profiel tekst gelezen.
    dat academy icoontje is nieuw voor mij.

ik ken de Alberg regio redelijk redelijk goed.
    erg druk met freeriders, lastig om daar onverspoort terrein te vinden met lawine 1
    laat je niet gek maken en ride safe en/of huur een gids.
    in stuben zit een freeride center meen ik waar je voor €60-90 een dag kan aanhaken

veel plezier in iedergeval.
    If the conditions are crap, it's called training!
  • gilles sillis
    Beginner
    gilles sillis op 2 december 2017 · 20:49
    thanks voor de tip 😉 was al van plan een gids te huren, blijft de beste manier om de regio te leren kennen
  • Champapa
    Champapa op 2 december 2017 · 23:45
    Wellicht dat gids Irian van Helfteren wat voor je is: https://irianvanhelfteren.com

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro