Blizzard Chochise

• jordyvisser
    jordyvisser op 1 december 2017 · 14:27
    Yo guys!

Mijn allmountainski is aan vervanging toe. Nu heb ik de Blizzard Chochise gezien en kan ik deze met flinke korting op de kop tikken. Mijn vraag aan jullie is, of deze ski aan te raden is als zowel allmountainpiste ski maar ook als offpiste ski voor de powderdagen.

Heeft iemand ervaringen met de blizzard?
  • CorD
    Beginner
    CorD op 2 december 2017 · 20:12
    Ik heb vorig jaar een Blizzard gekocht.
    Omdat mijn piste ski van 20 jaar oud aan vervanging toewas vroeg ik in de winkel naar een ski voor op de piste. Ik kreeg de Blizzard Rawhide aangeboden. Dit type ski werd alleen voor de verhuur gebruikt. Na een dag erop geskied te hebben was ik erg onder de indruk van deze ski. Na deze oefendag heb ik deze gekocht en kreeg ik een splinternieuwe ski mee waar ik de hele week op geskied heb. Hij voldoet zelfs wanneer je buiten de piste gaat. Een lekker speelse ski die makkelijk te sturen is en overal in het gebied te gebruiken.
    bericht aangepast door CorD op 2 dec 2017 20:13 (2% bewerkt)
    Think with powder
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 2 december 2017 · 20:39
    De Cochise is een behoorlijk serieuze bak, ik ken veel fitte mensen die toch redelijk kapotte been hadden na een dag skiën op de Cochise. Echt erg goed op de piste en ernaast, maar niet voor mietjes zeg maar. Niet voor niks het bredere broertje vand e Brahma en de Bonafide, waarvoor ongeveer hetzelfde geldt.
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Kuro
    Advanced
    Kuro op 16 december 2017 · 22:44
    Heb redelijk wat ervaring met Blizzard en kan alleen maar bevestigen wat Cheizz beschrijft. Blizzard is niet het meest toegankelijke merk en je moet er idd de kuiten van een everzwijn voor hebben.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro