Win een Atomic Vantage 90 CTI

Win een Atomic Vantage 90 CTI

De winter is helemaal los en wat is er lekkerder dan het volgende PoederAlert meepakken met nieuwe gear! In samenwerking met Salomon en Atomic doen we een aantal winacties, waarbij je kans maakt op mooie spullen. Eén nadeel: win je dan kun je komende winter echt je materiaal niet meer de schuld geven.

Atomic Vantage 90 CTI

De Atomic Vantage 90 CTI is misschien wel de meest allrounde ski uit de lijn van Atomic. Dit is een echte all-mountain ski waar je én gas op kunt geven én die ook nog eens goed presteert in de poeder. Dit is dan ook niet zomaar een ski. De Carbon Mesh Tank en de Titanium Backbone 2.0 geven de ski z’n veelzijdigheid. De houten kern en de sidewall constructie doen de rest. Dit is gewoon een topski!

Wat moet je doen om deze ski’s te winnen?

Da’s vrij simpel. Laat hieronder je mailadres achter waarmee je Salomon, Atomic en wePowder toestemming geeft om je af en toe een nieuwsbrief te sturen. Je hebt tot 27-12-2017 de tijd waarna wij geheel ad random een winnaar selecteren, die we op 28-12-2017 bekend maken. Heb je met een vorige winactie ook al meegedaan? Dat maakt niets uit, waag gewoon nog een keer een poging!

Succes!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
MarijntAuteur18 december 2017 · 10:49

@@Arjen formulier is niet zichtbaar

Beginner
QmaartenQAuteur18 december 2017 · 11:42

@@Arjen Wat Marijnt zegt.

“”"Je hebt toestemming nodig

Dit formulier kan alleen worden weergegeven door gebruikers in de organisatie van de eigenaar.

Neem contact op met de eigenaar van het formulier als je denkt dat dit niet klopt. Meer informatie.“”

powpowwowjippiajippieee
Expert
ERESAuteur18 december 2017 · 12:15

Altijd leuk, winacties. Verder vond ik het echt een ongelooflijk waardeloze ski, excuses voor de eerlijkheid?

Gevorderd
evr66proAuteur18 december 2017 · 12:31

Altijd leuk, winacties. Verder vond ik het echt een ongelooflijk waardeloze ski, excuses voor de eerlijkheid?

ERES op 18 dec 2017 12:15

Nou ja, je kunt altijd nog voor EUR 150. Belangstelling genoeg voor vermoedelijk :)

Gevorderd
emistosAuteur18 december 2017 · 15:13

Altijd leuk, winacties. Verder vond ik het echt een ongelooflijk waardeloze ski, excuses voor de eerlijkheid?

ERES op 18 dec 2017 12:15

@@ERES, wat vond je er zo ongelooflijk waardeloos aan? Het “internet” lijkt het namelijk wel een goede ski te vinden

Beginner
Harold OAuteur18 december 2017 · 15:18

@@Arjen Wat Marijnt zegt.

“”"Je hebt toestemming nodig

Dit formulier kan alleen worden weergegeven door gebruikers in de organisatie van de eigenaar.

Neem contact op met de eigenaar van het formulier als je denkt dat dit niet klopt. Meer informatie.“”

QmaartenQ op 18 dec 2017 11:42

Hoe zit het nu?
Of kun je rechts voor de wepowder mail inschrijven, met dezelfde kansen?

Gevorderd
CheizzAuteur18 december 2017 · 15:18

Zijn er ook ski’s waar ‘het internet’ kritisch over is dan?

Ik vond deze ski ook minder. Het ontbrak - wat mij betreft - aan grip, stabiliteit en lijnvastheid op harde pistes, een aan float in zachte sneeuw. Dus als frontside allmountain zijn er lekkerder modellen die het beter doen op de piste, en voor in de poeder zijn er ook fijnere modellen (ook van die breedte - denk aan Völkl Kendo, Blizzard Brahma, Brahma CA). Is heel persoonlijk natuurlijk.

gigiski.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur18 december 2017 · 15:29

Mmm vreemd, als het goed is doet het formulier het nu wel. Excuses!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
evr66proAuteur18 december 2017 · 15:31

Zijn er ook ski’s waar ‘het internet’ kritisch over is dan?

Ik vond deze ski ook minder. Het ontbrak - wat mij betreft - aan grip, stabiliteit en lijnvastheid op harde pistes, een aan float in zachte sneeuw. Dus als frontside allmountain zijn er lekkerder modellen die het beter doen op de piste, en voor in de poeder zijn er ook fijnere modellen (ook van die breedte - denk aan Völkl Kendo, Blizzard Brahma, Brahma CA). Is heel persoonlijk natuurlijk.

Cheizz op 18 dec 2017 15:18

Tsja, dan blijft er niet zo veel over, waar ze het wel lekker doen :)

Beginner
Harold OAuteur18 december 2017 · 15:40

Thanks @@arjen
Hij doet t nu inderdaad!

Gevorderd
emistosAuteur18 december 2017 · 15:43

@@Cheizz, nee het internet is inderdaad vaker niet zo kritisch met vele “experts” die met knikkende knieën reviews schrijven. Maar was wel benieuwd wat er niet beviel aan de ski. Wat me wel opviel was dat de enige site die ik normaal wel betrouwbaar vind, Blister, wel redelijk positief was over de Atomic Vantage 100 CTi. Er wordt zelfs dit geschreven “The skis feel stable and hold an edge very well.”. Nouja, er zit maar een ding op ben ik bang: winnen en mijn eigen mening vormen ;-)

Gevorderd
evr66proAuteur18 december 2017 · 16:34

Mocht ik m winnen, stel ik hier een aantal mensen in staat om hun mening in de praktijk te vormen :)

Expert
ERESAuteur18 december 2017 · 17:22

Altijd leuk, winacties. Verder vond ik het echt een ongelooflijk waardeloze ski, excuses voor de eerlijkheid?

ERES op 18 dec 2017 12:15

@@ERES, wat vond je er zo ongelooflijk waardeloos aan? Het “internet” lijkt het namelijk wel een goede ski te vinden

emistos op 18 dec 2017 15:13

Geen grip, heel gedempt en te mak. Een vriend vond m wel fijn, maar die skiet met minder kracht. Ach ja, persoonlijk blijft een mening altijd ;)

Beginner
robvanelenAuteur18 december 2017 · 17:27

Mooi al die meningen.
Gelukkig maar want anders zou iedereen dezelfde willen.
Ik heb ze vorig jaar gekocht omdat ik niet alleen poeder ski maar ook gewoon op de piste kom.
Moet zeggen dat ik het heerlijke ski’s vind zowel op de piste als in het poeder.
Vorig jaar weinig poeder en na twee dagen al tot op het hout een steen te pakken.
https://cdn.wepowder.com/site/forum/13/baeedb3e0c285e4c6696cf01e52e13e1_img_3817.jpg?width=800

Beginner
QmaartenQAuteur18 december 2017 · 17:38

auw!!!

powpowwowjippiajippieee
Elite
ErwinAuteur18 december 2017 · 18:37

Altijd leuk, winacties. Verder vond ik het echt een ongelooflijk waardeloze ski, excuses voor de eerlijkheid?

ERES op 18 dec 2017 12:15

Iets met een gegeven paard…

Toffe actie wePowder!

Expert
BSSKI.chAuteur18 december 2017 · 21:06

Is een absoluut geniale ski … ``What you give is what you get ski` … Vandaag mijn bochten er nog op gedraaid, over float bij 90 onder de voet absoluut niets te klagen : https://cdn.wepowder.com/site/forum/13/3fbb07d4e20d1cf55a741e798e7728ac_25488153_932521723583844_576267303683635586_o.jpg?width=800

Beginner
HaagjeAuteur18 december 2017 · 22:26

Ben benieuwd hoe die op mijn gewicht en lengte zou reageren :-)

Toerist
Barryman9Auteur22 december 2017 · 19:59

Vette actie!

Gevorderd
tigaman2Auteur23 december 2017 · 01:29

Zouden de verzendkosten naar België inbegrepen zijn als ik getrokken word ???

Ik ben ook maar 't produkt van mijn eigen zwakheden
Toerist
montafonpowderAuteur23 december 2017 · 06:11

Super actie We Powder! Mijn vriendin skiet al op Atomic. Nu hopelijk ik straks ook ??

Gevorderd
ArjenproadminAuteur28 december 2017 · 13:29

En de winnaar is bekend. Martijn van Slooten knalt binnenkort naar beneden op nieuwe ski’s van Atomic. Congrats!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
AnoniemAuteur28 december 2017 · 14:16

Super blij met de nieuwe ski’s, ik kan niet wachten om ze dit jaar te gebruiken!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!