powfinder en biertjes

• Haas
    Expert
    Haas op 7 december 2017 · 09:23
    Powfinder schenkt biertjes uit.

Boyz and Girls,

In Amsterdam, op Zaterdag 16 december schenken, wij van powfinder snowboards, biertjes uit. We willen graag met jullie proosten!
    Enerzijds op onze boards, waarop we zeer trots zijn anderzijds op het seizoen dat met zoveel sneeuwval als een raket van start is gegaan.

Zaterdag 16 dec. Van 16:oo tot ca. 19:oo / 2o:oo uur. Ben je dus van harte welkom voor een biertje, hapje, sterke verhalen en het bewonderen van de morris 157 en 164. Signature series.

Programma:

Verhaaltje met gesproken woord en bewegend beeld over de 'new style' in snowboarding; het snowsurfen.

Waxclinic by Pro Waxer Erik Tukker.

Biertjes, hapjes en sterke verhalen.

C u All!

Waar?

Galleries Focus Optimus
    Weissenbruch straat 3.
    1085 KL Amsterdam

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 7 december 2017 · 09:58
    Heineken? For real?
    knowledge is powder
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 7 december 2017 · 10:00
    Da's 't dure deel, nog net binnen de ring toch? 8-)
    Tukker(ik)
  • Haas
    Expert
    Haas op 7 december 2017 · 10:05
    @3zel edit er ff een duvel in!
  • elpiedro
    Tourist
    elpiedro op 7 december 2017 · 10:07
    ah, dat is 1 minuut lopen van mijn huis 😃 Weet alleen niet of ik er dan ben
    blablabla
  • brakkeman
    Tourist
    brakkeman op 7 december 2017 · 10:26
    Ik zie een snowboard en een flesje zeepsop, is mijn monitor kapot?
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 7 december 2017 · 10:49
    @3zel edit er ff een duvel in!Haas op 7 dec 2017 10:05
    Met of zonder Duvel, ik was graag aanwezig geweest, maar ff druk met de verbouwingen.
    Ongetwijfeld drinken we er in de toekomst samen nog een duveltje op.

Schol, als ge ni drinkt dan blijft hem vol en bier is beter dan petrol...
    knowledge is powder
  • SanderK
    Advanced
    SanderK op 7 december 2017 · 11:38
    Randstedelijke perikelen: Niet alleen Heineken denkt mee te kunnen liften op het succes van Powfinder, Ook de concurrentie zit ondertussen niet stil. Zij openen tegelijkertijd een pop up coffee shop !
  •  Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 9 december 2017 · 10:37
    Goeie combi-Is dat op dezelfde plek?
    snowfreak & elevated surfer
  • Mimosa
    Advanced
    Mimosa op 9 december 2017 · 12:52
    Zijn skiers ook welkom?
    Powder makes me happy!
  • Haas
    Expert
    Haas op 9 december 2017 · 12:59
    Iedereen is welkom!
  • Haas
    Expert
    Haas op 12 december 2017 · 11:03
    ATTENTIE ATTENTIE,

De locatie van de powfinder en biertjes is gewijzigd.
    I.v.m de giga hoeveelheden sneeuw is het onverantwoord om niet de bergen in te gaan!
    Op dit moment heb ik een livestream verbinding met @meteomorris openstaan om te kijken waar, IN DE ALPEN, we onze biertjes gaan uitschenken.
    Onveranderd is iedereen welkom!
    I'll keep you all posted over de exacte locatie.
    STAY TUNED!

• MagicEd
    MagicEd op 12 december 2017 · 11:12
    Tja, zou zeggen dat ergens in de buurt van een Anton wel logisch is 😋
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 12 december 2017 · 11:17
    Top plan! Lijkt mij ook een betere locatie om mijn Powfinder eindelijk te testen!
    Samen met mij is Raoultn ook helemaal voor. We hebben alleen nog vervoer nodig naar waar dan ook deze biertjes worden geschonken! Dus mocht iemand denken ik wil hier wel heen maar heb nog geen buddies voor de autorit en om mee poeder te rijden, laat het dan even weten, dan sluiten wij ons graag aan!
  • brakkeman
    Tourist
    brakkeman op 12 december 2017 · 11:20
    Kan nog wat tips gebruiken voor dit weekend, zou ook een goede indicatie zijn.
    Wil die plank eigenlijk niet van te kortbij zien, dat lijkt me een kostelijke grap te worden zo. 😃
  • Haas
    Expert
    Haas op 12 december 2017 · 11:32
    Deze short notice locatiewijziging (maar goed poeder blijft een keuze!) geeft ons ook de mogelijkheid jullie onze boards te laten testen!
    Ik zal ervoor zorgen dat zowel de 157 als de 164 voor een testride klaar zijn.
  • brakkeman
    Tourist
    brakkeman op 12 december 2017 · 11:38
    Heart says yes, the wallet says no...

Wacht vol spanning op de communicatie.
    bericht aangepast door brakkeman op 12 dec 2017 11:38 (39% bewerkt)
  • Haas
    Expert
    Haas op 12 december 2017 · 11:47
    @brakkeman follow your heart!
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 12 december 2017 · 12:05
    Deze short notice locatiewijziging (maar goed poeder blijft een keuze!) geeft ons ook de mogelijkheid jullie onze boards te laten testen!
    Ik zal ervoor zorgen dat zowel de 157 als de 164 voor een testride klaar zijn.
    Haas op 12 dec 2017 11:32

Goed plan! Tarvisio toevallig?
  • Haas
    Expert
    Haas op 12 december 2017 · 12:07
    @guy heb je nieuwe bindingen aangeschaft?!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 december 2017 · 13:36
    Deze short notice locatiewijziging (maar goed poeder blijft een keuze!) geeft ons ook de mogelijkheid jullie onze boards te laten testen! Ik zal ervoor zorgen dat zowel de 157 als de 164 voor een testride klaar zijn.

Now you're talking!

Ik zat al te wachten op de eerste reports van mensen die de boards daadwerkelijk gereden hebben, maar misschien moet ik gewoon zelf een proefritje komen maken dit weekend. 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Haas
    Expert
    Haas op 12 december 2017 · 13:39
    Deze short notice locatiewijziging (maar goed poeder blijft een keuze!) geeft ons ook de mogelijkheid jullie onze boards te laten testen! Ik zal ervoor zorgen dat zowel de 157 als de 164 voor een testride klaar zijn.

Now you're talking!

Ik zat al te wachten op de eerste reports van mensen die de boards daadwerkelijk gereden hebben, maar misschien moet ik gewoon zelf een proefritje komen maken dit weekend. 😃
    Willem2k op 12 dec 2017 13:36

JA NATUURLIJK!
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 12 december 2017 · 13:56
    @Willem2k @Steef heeft hem afgelopen weekend getest. @Steef kom er maar in.

Er is daarnet ook een review van een gebruiker verschenen op een Franse site van de 164 (voor de grote zware jongens dus) http://www.snow-fr.com/forum/index.php?showtopic=46300...

May the powder be with you.
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 12 december 2017 · 14:37
    Vertaling vanuit google translate (best grappig beroemde Weer Morris...)
    Allereerst een beetje geschiedenis, POWFINDER is een nieuw merk dat is ontstaan ​​uit de passie van 3 oude snowboarders. Allereerst is er de beroemde Weer MORRIS, sponsor en ontwerper van de raad van bestuur, en dat is een beetje plaatwerk van de al even beroemde platform "wePowder", hebben we regelmatig te raadplegen om te weten waar het heen gaat worden gepleisterd. Dan is er Haas, die de shaper is, en tot slot is er Sander die voor de distributie zorgt. Deze drie waren al doorzeefd toen veel van de jongste leden nog niet waren geboren. Kortom, kortom, zij kennen hun vak! Het bestuur van belang hier en de versie 164 van de signature series, is versie 157 eerder bedoeld voor lichte en middelzware meter, terwijl de 164 aanvallen van de bovenste templates, zoals ondergetekende.

In de pub: wub.gif

Typisch van het surfen inspiratie, vooral Snowsurf met een lange spatel plek als een dag zonder brood, kunnen we gemakkelijk voorstellen dat de 164 MORRIS moeiteloos zal drijven, en inderdaad is dit het geval is!
    Deze kleine 164 liet me de hele middag moeiteloos zweven! Ik zal een vrij stevige flex behouden voor een sneeuwsurf, wat zich vertaalt in een zeer goed vermogen om de sneeuwpakketten te absorberen en de loopgraven in het trafollée over te steken.
    Ik waardeerde ook de levendigheid van de achterkant om plezier te hebben slalommen tussen bomen, palen of wat je maar wilt, en tot slot zijn zachtheid in de overgang van de bochten.
    Kortom, ze is erg surfy, maar op een andere manier dan een Japanse snowsurf, harder, serieuzer.

Op schema: slaap.gif

Omdat er niet alleen poeder in het leven is, moet u ook weten hoe u een minimum aan veelzijdigheid kunt behouden.
    Uiteraard is dit een sterk gerichte board, dan is de schakelaar is niet zijn hobby, maar ik heb toch enchainer één of twee slagen, ca gaat goed, maar het is raar om sneeuw up te zien tussen de vleugels zwaluw staart vierkant wink.gif
    Op een goede manier, met alle hoeken positief, gaat het goed, de stabiliteit in flat is gewoon perfect, het neemt geen vierkant op, kortom het geeft vertrouwen. het begin van de bochten is ook erg vooruitstrevend, het is een plezier, en wanneer het op zijn rail wordt geplaatst, houdt het vast zonder te kromp.
    Ik vind het ook een beetje stevig op de baan, dus het vibreert een beetje te veel als je stopt op heel harde sneeuw.
    Uiteindelijk doet het het werk serieus, en zal het niet teleurstellen, het zou niet alleen moeten vergelijken met een swoard dual-type bord, omdat het helemaal niet hetzelfde is smile.gif

In het Park whistles.gif

Waarin? parkeren ?? ja het past goed in de kofferbak van de minivan huh.gif

Tot slot: excellent.gif

Een van de drijfveren van het POWFINDER-team was om een ​​Japanse sneeuwsurf-vorm voor te stellen, aangepast aan de Europese maat en voor een goede prijs. Voor mij zijn ze geslaagd.
    Dus zeker, dit is niet noodzakelijk een vorm voor iedereen, en ik kan moeilijk zeggen dat dit bord alleen genoeg is om alles te doen.
    Echter, voor iemand op zoek naar een board poeder met een minimum van veelzijdigheid, of voor iemand die wil proberen om de Snowsurf klassieke snowboard veranderen, het is een geweldige introductie smile.gif

De +:
    - Een beursgang van zieken in het poeder
    - Groot vermogen om de grond te breken indien nodig
    - Een nieuw Europees merk

De -:
    - Een beetje rigide terwijl ik zelf al behoorlijk zwaar glimlach.gif
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Steef
    Advanced
    Steef op 12 december 2017 · 15:08
    @Willem2k @meteomorris
    Heb reviewtje even in het behorende topic gezet: http://wepowder.com/nl/forum/topic/243634?page=6
    Every turn is a sign of weakness
  • Haas
    Expert
    Haas op 13 december 2017 · 10:21
    @Willem2k @meteomorris
    Heb reviewtje even in het behorende topic gezet: http://wepowder.com/nl/forum/topic/243634?page=6
    Steef op 12 dec 2017 15:08

Thx! @Steef nice review.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 15 december 2017 · 09:20

Now you're talking!

Willem2k op 12 dec 2017 13:36

JA NATUURLIJK!Haas op 12 dec 2017 13:39[/quote

Hoewel ik het een super tof idee vindt gaat komend weekend hem voor mij helaas niet worden.
    Wie weet later in het seizoen een keer, iedereen die wel op pad gaat alvast veel plezier!
    Snowboarding without friends is not snowboarding.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro