gezocht Splitboard huren

• Wietze
    Beginner
    Wietze op 12 december 2017 路 11:20
    Ha poedervrienden!

Komende carnaval heb ik weer een weekje touren gepland staan. Helaas ben ik vorig jaar geleden van m'n eigen Atomic splitboard de heelraiser verloren. Nu is dat nog geen eens het grootste probleem, maar het id ook gelijkt het onderdeel dat de 2 latten met elkaar verbindt... Leuke is dat het board niet meer wordt gemaakt en het dus ook nergens meer te verkrijgen is 馃槥

Mijn vraag voor dit jaar is dan ook eigenlijk.. Is er iemand die in deze week zijn board niet gebruikt en hem misschien wilt verhuren aan mij? ^^ Zou dan gaan om de periode van 10 tot 18 februari.

Groetjes Wietze
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 december 2017 路 11:30 splitfest.nl
  • Wietze
    Beginner
    Wietze op 12 december 2017 路 11:37
    Ja daar had ik idd al op gekeken. Vind de prijs alleen behoorlijk hoog. Dacht dus meer als iemand er nog iets op wilt verdienen ben ik er ook wat goedkoper mee uit.
    En natuurlijk krijg je hem volledig gewaxt en geslepen terug 馃槈
  • ieism
    Tourist
    ieism op 12 december 2017 路 11:38
    Als het trouwens die plastic verbinding is waar zo'n beugeltje omheen gaat, heb ik ook wel eens iemand gezien die er een ziptie omheen deed iedere keer als hij ging afdalen. Schijnbaar is iedereen die dingen steeds kwijt en kan je ze niet meer krijgen.

Ik kan er wel een keer een gewone clip opzetten voor je, maar dan heb je nog geen riser.
    splitfest.nl
  • Wietze
    Beginner
    Wietze op 12 december 2017 路 12:18
    Daar zat ik ook al aan te denken idd. Een riser is alleen wel handig. Dat stuk is bij mij alleen wel volledig gemaakt van metaal en niet van plastic
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 12 december 2017 路 12:41
    Ik verhuur ook splitboards, direct in Kaprun in Oostenrijk. Vanaf dit jaar met Karakoram bindingen.

Maar als je die van splitboardshop al te duur vindt, dan die van mij waarschijnlijk ook. 馃槈
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 12 december 2017 路 13:09
    De poacher, ik ben blij dat ik die weer verkocht heb, al die losse onderdelen...Maar wel goedkoop idd, maar je kunt het qua prijzen niet vergelijken met reguliere splitboard met specifieke bindingen, daar krijg je wel een hoop kwaliteit en gebruiksgemak voor terug.
  • svenk
    Advanced
    svenk op 12 december 2017 路 14:20
    Basecamp? http://base-camp.nl/1337/prior-backcountry-165 Prior BC 165 splitboard met G3 skins, Spark bindingen en crampons
    bericht aangepast door svenk op 12 dec 2017 14:29 (37% bewerkt)
    If in doubt, don't go out!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 12 december 2017 路 15:08
    Mocht je er in de verhuur niet uit komen heb ik eventueel nog een Burton freebird 162 liggen die voor een zacht prijsje weg mag. (De versie met de groene vlekken, weet niet meer welk jaar.) Het mooie is er inmiddels wel af, maar hij kan op zich nog wel even mee.

Inclusief de standaard voil茅 hardware en evt. heb ik er ook nog wel bindingen/stokken/etc. bij.

PM maar als je interesse hebt, anders zet ik hem binnenkort een keer op het forum te koop.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro