Zoekfunctie site borked?

• Yves
    Advanced
    Yves op 20 december 2017 · 20:43
    Geen idee wat er aan de hand is, maar sinds de upgrade naar pro en bijbehorende site aanpassingen is het voor mij onmogelijk geworden om nog deftig op de site te zoeken.

Ook apart op het forum zoeken lukt niet meer. Zelfs mijn eigen posts vind ik niet zomaar terug onder mijn profiel, wat vroeger wel het geval was...

Zou handig zijn aangezien we een trip naar japan voorhanden hebben en ik, zonder telkens opnieuw de vraag te stellen, nog eens door alle threads wou gaan. Mis ik iets of is er idd wezenlijk iets veranderd?
  • Yves
    Advanced
    Yves op 20 december 2017 · 20:45
    Ok, mijn profiel is ondertss opgelost. Zoeken via de site en forum blijft echter moeilijk.. taalinstellingen? Catalogeren oudere posts?

Om een voorbeeldje te geven: een query zoals 'japan gidsen' levert enkel een oude post over een trip nr de haute nendaz op.
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 20 december 2017 · 21:05
    Eens met Yves. Dit is een groot gemis.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 20 december 2017 · 21:07
    al paar keer geprobeerd oud topic terug te vinden waarvan ik zeker ben dat het bestaat/(bestond?). Helaas, niet gelukt uiteindelijk.
  • Niels
    Advanced
    Niels op 20 december 2017 · 21:10
  • Kip
    Advanced
    Kip op 20 december 2017 · 21:51
    Zelfde probleem hier!
    "Skiing is a pure addiction, it probably could be compared to crack"
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 21 december 2017 · 09:22
    +1

Search is echt volkomen onbruikbaar sinds de site update.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 21 december 2017 · 09:42
    Yep hier ook. Zelfs beroemde draadjes als bijv. 'Het Grote Gratis Gear topic' zijn niet-te-vinden...
    bericht aangepast door Poedertijn op 21 dec 2017 10:32 (14% bewerkt)
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 21 december 2017 · 09:42
    Op android of Iphone merk ik het ook, op mijn windows laptop ( en ik dacht Ipad ook) is het zoekveld er nog wel.
    @Arjen was dit al bekend bij jullie?
    xs2arjan
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 21 december 2017 · 11:50
    Op mijn Android mobiel zie ik überhaupt geen zoek functie meer.
    De Windows laptop wel.
    powpowwowjippiajippieee
  • Yves
    Advanced
    Yves op 21 december 2017 · 11:53
    Ik krijg de zoekfunctie wel te zien, alleen trekken de resultaten op geen...
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 21 december 2017 · 13:14
    +1
    Vliegen doet geen pijn...
  • Mars
    Tourist
    Mars op 21 december 2017 · 13:17
    +1
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 21 december 2017 · 14:23
    @allen Omdat alle sites nu onder één domein vallen (wepowder.com/nl etcetc) moet Google alle pagina's opnieuw indexeren. We hadden gehoopt dat dat wat sneller zou gaan, maar het is dus vooral even geduld hebben.

Het zoekveld (het vergrootglas rechtsboven) is inderdaad niet zichtbaar op mobiel (daar moeten we nou eenmaal nog meer keuzes maken), wel op tablet, laptop en desktop.

Een work around voor nu is wat @Niels al aangeeft: voer je resultaten direct bij Google in en je krijgt het optimale resultaat. We gaan eens kijken waarom de resultaten binnen wepowder anders gepresenteerd worden dan die van Google zelf.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 december 2017 · 14:24
    +1 Vrienden noemen het al de vloekfunctie op wepowder. 😃
    splitfest.nl
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 22 december 2017 · 10:55
    Kan me van vorige update's niet echt herinneren dat je daarna oude artikelen later plotseling wel weer terug kon vinden helaas. Blij dat 't nog beter zou moeten worden.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 22 december 2017 · 11:05
    mss een goede sitemap opzetten. deze in de robots.txt lijkt me niet echt helpen.
    User-agent: *
    Disallow:
    Sitemap: https://wepowder.nl/sitemap.xml
  • xos
    Beginner
    xos op 22 december 2017 · 13:12
    Je kan google ook expliciet vragen om de website opnieuw te indexeren.
    Dan hoef je niet te wachten tot de bot zelf langskomt.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro