Remmie ruimt op: Soul7 +Guardian +vellen en Snowpulse 22L

• Remmie
    Advanced
    Remmie op 23 december 2017 · 20:21
    Hoi!

Ik ben wat overcompleet hier en daar en daardoor zou ik graag een nieuwe eigenaar blij maken met wat leuke spullen.

Rossignol Soul 7 1.88 + Guardian 16 ♥ + BD vellen € 375
    Toplaag heeft wat krassen, waarbij elke kras symbool staat voor een mooi avontuur, maar ski is nog helemaal goed en kan nog heel lang mee.

Snowpulse heli 33 Airbagrugzak inclusief patroon € 225

Atomic race D2 GS fis 1.91m € 225
    Amper gebruikt en gaat waarschijnlijk ook niet snel meer gebruikt worden nu ik geen seizoenen meer doe. niet echt een ski die je gaat gebruiken als je met de familie op vakantie bent

• jeroenpluimgraaff3393
    jeroenpluimgraaff3393 op 24 december 2017 · 10:59
    Hoi Remmie
    Ik ben geïnteresseerd in de rossignol tourski' s.
    Kan ik ze ergens bekijken?
    Vr gr Jeroen
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 25 december 2017 · 23:12
    Hi Remmie, ik stuur je een pm voor de snowpulse!
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 27 december 2017 · 12:33
    Update

Voor de Rossignol soul 7: Poederkneus en op de reservebank Jeroenpluimgraaf
    en voor de Snowpulse: Olivierkersber en op de reservebank Jeroen pluimgraaf en Reinaud

Geheel onverwacht heb ik hier op wepowder nog geen koper gevonden voor de Atomic Race D2 GS TI 1.91. Ben jij op zoek naar een uitdaging en wil je poederen met een ski met nul float? Neem dan deze ski. Deze ski geeft overigens wel een nieuwe dimensie aan piste skien dus pas op, straks ga je dat ook nog leuk vinden en moet je nog vaker op vakantie
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 28 december 2017 · 19:33
    Soul7 en snowpulse verkocht
  • El-Niño
    Advanced
    El-Niño op 28 december 2017 · 21:27
    Remmie!

Zo'n lekker zinkertje lijkt mij wel wat, kan heb je met de wat minder diepe dagen toch het idee dat je bedolven word bij iedere bocht. Waar zou ik je Atomic race D2 eventueel kunnen bewonderen? en uit welk jaar zijn ze?
    grt

Daan
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 28 december 2017 · 22:51
    Ze zijn te bewonderen in het centrum van Rotterdam. Het jaar moet ik je even schuldig blijven. Ik heb ze zelf in 2014 gekocht aan het einde van het seizoen. Ik denk dat ik er maximaal 10 dagen op geskied heb en ze zijn net weer geservicet. Wat wil je nog meer!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro