Familie vakantie plannen met behulp van Wepowder

• Japser
    Beginner
    Japser op 25 december 2017 · 21:42
    Zit op het balkon van ons hotel in Bad Gastein en voel me dankbaar!
    Vroeger kraste ik met mijn broer en vrienden de pistes af in de grote gebieden van Frankrijk en steeds vaker pakte we daarbij een stukje naast de pistes.
    En toen was daar versesneeuw.nl, de voorloper van het huidige Wepowder, heel wat jaartjes later en heel veel wijzer wilde ik graag een ski vakantie boeken in de kerstvakantie om voor de tweede keer met mijn zoon Niels (8) te gaan skien. Gewenste ingredienten betaalbaar niet te druk en als het kan zoveel mogelijk verse sneeuw op de pistes dan, eerst moet Niels leren skien en hoe leuk is het om samen een week lang zoveel mogelijk afsalingen te doen. Met mijn pro abbo dagelijks de voorspellingen volgen en 5 dagen voor vertrek geboekt in Bad Gastein. Nu blijft de weervoorspelling van meer dan 5 dagen vooruit altijd iets tricky maar het was wel duidelijk dat BG voldoende basis had en een behoorlijke kans op een bak vers erbij plus diep genoeg (inner alpien) om de ergste warmte te kunnen weerstaan. Dit had ik vroeger echt niet zelf kunnen bedenken. Resultaat vandaag super weer super condities geen wachtrijen bij de lift in twee dagen nog geen minuut hoeven wachten, lege pistes en direct naast de pistes zelfs nog wat enigzins verspoorde poeder en woensdag de jackpot!! Dikke dank Wepowder
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 25 december 2017 · 21:52
    @Jasper. Kippenvel. Hiervoor ben ik ooit versesneeuw gestart. Tof! Merry Xmas
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro