Auto huren in Innsbruck, 14-18 februari

• Eagl
    Beginner
    Eagl op 8 januari 2018 · 23:45
    Van 14-18 februari wil ik een auto huren, liefst iets voordeligs. Waar kan ik rondom het vliegveld van Innsbruck iets vinden voor een redelijk bedrag?

Als dat toch te duur blijkt te worden: welke andere opties zijn er om vanuit het centrum de piste op te komen?
    Powder is a dance, and the mountain always leads
  • Mars
    Tourist
    Mars op 9 januari 2018 · 07:32
    welke andere opties zijn er om vanuit het centrum de piste op te komen?Eagl op 8 jan 2018 23:45

Skibus. Die is gratis als je een gastekarte hebt.

Edit dienstregeling: https://www.innsbruck.info/pdf/skibus_NL.pdf
    bericht aangepast door Mars op 9 jan 2018 07:35 (16% bewerkt)
  • Eagl
    Beginner
    Eagl op 9 januari 2018 · 10:26
    Super! Dank je wel, Mars.
  • merel
    Advanced
    merel op 9 januari 2018 · 10:32
    Je kunt voor een redelijke prijs een autohuren direct op het vliegveld bij Thrifty via rentalcars.com. Je moet wel van te voren reserveren want het kan wel eens voorkomen dat alle autos weg zijn. Voor de rest wat Mars zegt. Maar als het even kan zou ik toch voor een auto huren kiezen, want je haalt meestal niet de eerste lift als je met de skibus gaat, ze doen er vaak ook wat langer over en op zondag gaan de bussen eens per twee uur naar sommige gebieden. Je kunt gratis skibussen (ook zonder Gastekarte) nemen naar Axamer Lizum, Küthai, Stubai en natuurlijk de gebieden direct bij de stad Nordkette en Patscherkofel plus nog wat kleinere gebieden in de buurt. Als je bent aangewezen op het openbaar vervoer, zou je ook naar St Anton kunnen kijken. De trein van Hauptbahnhof brengt je in 1 uur en 10 minuten naar St Anton, de bus naar de gletscher duurt een uur.
  • Mimosa
    Advanced
    Mimosa op 9 januari 2018 · 13:31
    OV werkt erg goed in Oostenrijk. Trein + bus brengt je bijna overal.
    Powder makes me happy!
  • Eagl
    Beginner
    Eagl op 9 januari 2018 · 17:57
    Hartstikke bedankt, Merel en Mimosa.
    Een auto is toch het meest aantrekkelijk. Ik ga er snel een regelen.

Nu nog een skileraar voor een paar vrienden. 😄

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro