Mij eerstr ervaring met de Powfinder 157

• JustFrank
    Advanced
    JustFrank op 13 januari 2018 · 01:24
    Afgelopen kerstdagen de kans gehad mijn nieuwste aanwinst uit te proberen de Powfinder 157...
    Voor het eerst sinds jaren weer eens een super base in Arosa met kerst, en vielen er lijnen te rijden die normaal pas later in het voorjaar voldoende sneeuw hebben.... Daarnaast waren er nog de tree runs tijdens de dagen dat sneeuwde en te hard waaide.... en wat een genot was dat. Of het nu tree runs, high alpine of "gewoon" een piste betrof het maakte niet uit wat een plezier. Stabiel en wendbaar onder alle omstandigheden met een enorm "drijfvermogen" of het nu om natte pap en gort droge poeder ging het maakte niet uit. VOL Gas is wat dit boardje erg graag wil.... En zelfs op de piste was het heerlijk om lekker rond te surfen. Ik heb dan ook de volle twee weken geen enkel ander board meer gebruikt.... Voor later dit seizoen heb ik nog een aantal langere touren gepland en het kan zomaar zijn dat ik toch de sneeuw schoenen met m'n powfinder pak ipv m'n split..... mede dankzij het feit dat het board zich zo voorspelbaar gedraagt zal ik hem ook met veel vertrouwen op technisch uitdagender terrein gebruiken. Dit is een board waar ik nog lang van zal genieten, mijn complimenten en dank aan Maurice en het hele powfinder team.... De volgende "boardmeeting" probeer ik er zeker bij te zijn.....

Tot in de poeder....

bericht aangepast door JustFrank op 13 jan 2018 01:27
    Life is Good! Enjoy the Ride!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro