Dupraz D1 5'5" 165cm

• ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2018 · 11:05
    [Het doet pijn, maar moet je de pleister er snel aftrekken.]

Na jarenlange begeerte en stiekem gluren was ze daar opeens; gloednieuw, maagdelijk witte huid en die mooie ronde vormen. Nooit had ik gedacht ooit nog deze 165cm schone in mijn leven te laten maar het kan raar lopen in het leven.

Maar niets is zo erg als de deceptie na een one-day stand dat ze toch niet helemaal jouw type is. Ze is mij gewoon te kort, en ik val meer op lang en dun. En haar neus is ook vrij groot. Volgens haar ligt het aan mij en moet ik gewoon wat meer door mijn knieën. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.

Om het allemaal nog dramatischer te maken, werd ik op een testweekend ook nog verliefd op een nieuwe vlam.

Ze is perfect voor mij, mooi, slim, ietsje jonger, en we houden gewoon van dezelfde dingen.

Ik denk gewoon dat ik mijn soulmate gevonden heb, en dat ik daar verder mee moet.

Dus daarom te koop, slechts een paar afdalingen op gemaakt. Een prachtige Dupraz D1 in vrijwel nieuwstaat, scherp en gewaxed. Ik hoop dat iemand anders haar gelukkig kan maken. Ze houdt van lange wandelingen in het bos, maar ook van snelle carvebochten op de piste.

€150,- Op te halen in Amstelveen of Amsterdam.
    splitfest.nl
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 23 januari 2018 · 11:09
    Maar goed dat er naast de geestige tekst plaatjes staan .... hahahahahahaha!
    Tukker(ik)
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 23 januari 2018 · 11:46
    €150,-!!!!!! Daar wil ik er wel eens een rondje op rijden...
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2018 · 12:00
    Ik dacht dat jij al voorzien was? Maar ik wil haar best achterin de auto gooien vanavond hoor.
    splitfest.nl
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 23 januari 2018 · 12:09
    Het begon als een mooi liefdesbetoog.. en het eindigt met 'haar best achterin de auto gooien vanavond'...
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Bono
    Beginner
    Bono op 23 januari 2018 · 12:46
    Ik wil daar anders ook wel keer rondje op rijden als deze nog beschikbaar is
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 januari 2018 · 12:55
    Gereserveerd voor Poedertijn.
    splitfest.nl
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 23 januari 2018 · 19:18
    Ga jij dan voor mooie dames niet genoeg door de knieen? Ivar toch... je weet niet wat je mist...
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 23 januari 2018 · 22:25
    Top verhaal dit!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro