Powder Chasers deel 4: Poederparadijs

Powder Chasers deel 4: Poederparadijs

Deel 4 en tevens de laatste aflevering alweer van de Powder Chasers episodes!
Donderdag 7 december kregen de Powder Chasers eindelijk hun GO en vertrokken de 6 poederjagers onder begeleiding van Morris naar het mythische St. Anton am Arlberg. Na een zorgvuldige training en een rit door het oog van de storm volgden drie dagen met poeder. Er werd gevallen, een ski verloren, geproost, gelachen, veel geleerd, diepe poeder gescoord en… er was zelfs nog even sprake van wereldvrede. Volgens Morris dan althans.

Meer kijken?

Najaar 2018 volgt de complete film tijdens het Freeride Film Festival.

meteomorris

Reacties

Beginner
CraynoAuteur25 januari 2018 · 08:46

Mooie beelden, als ik nog niet stoked was (Morgenochtend rijden) ben ik het nu wel :)

Maarre…geen helm Morris?

Expert
meteomorrisAuteur25 januari 2018 · 09:11

@@Crayno, nee. Ik draag vaak geen helm. Ik snap de overweging van velen om een helm te dragen. Ik heb ook jaren een helm gedragen in het verleden maar kan er maar niet aan wennen.

powfinder.com
Toerist
DaGeAuteur27 januari 2018 · 13:30

@@meteomorris, Oh, is het ultiem voor freeriders echt het “Zwitserleven / Mastercard” gevoel? Wat vinden de andere sponsoren hiervan?

;-)

Dus brand image werkt echt - maar (nog) niet voor wepowder :-0 Nog tijd om iets in de voiceover aan te doen?

Mooi site trouwens - veel succes toegewenst (en verdient)!

Gevorderd
ReinierAuteur28 januari 2018 · 09:44

Top beelden zeg. Mooie sfeer in de film.

Technisch vraagje: hoe film je die mooie drone beelden n? Welke drone? Hoe stel je zo’n ding nu in, die ie juiste hoek filmt en niet tegen boom aam vliegt en zo? Misschien een keer een apart item aan besteden, want vaak beseffen mensen niet hoe lastig het is om mooie beelden te maken. Helemaal als je stoked bent en snel lijnen wilt zetten…

Toerist
Edwin HaightonAuteur28 januari 2018 · 12:53

Hoi Reinier! Ik heb de beelden gemaakt, fijn dat je het mooi vond. De drone is een simpele phantom 3, al wat ouder, zo’n witte. Het vliegen doe je gewoon manueel, op je afstandsbediening kun je meekijken wat je doet. De bomen moet je dus gewoon ontwijken door op te letten ;) Toen ik er net mee begon heb ik aardig wat bomen bijgekapt maar je wordt er snel handig in!

Gevorderd
ReinierAuteur28 januari 2018 · 16:31

Dank Edwin. Ik ging er eerlijk vanuit dat de drone al soort van automatische ‘follow-me’ functie heeft die werd toegepast. Kortom, dat er niet iemand zit mee te kijken naar het al automatisch gaat. Misschien heb ik te veel van die crowdfund-actige toekomst drones langs zien komen, die nog niet worden toegepast.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!