Te koop: Skikettingen Weissenfels Prestige Clack & Go M44 13

• IvoE
    IvoE op 30 januari 2018 · 09:17
    Paar jaar oud; echter zo goed als nieuw, want nog nooit gebruikt.
    Op mijn huidige auto passen ze niet meer.

Product: Sneeuwketting (set van 2 stuks)
    Merk: Weissenfels
    Type: Prestige Clack & Go M44 13
    Binnenspeling: 9 mm
    Geschikt voor grote velgen en brede banden
    Met kunststof velgclips tegen krassen
    Hoog rijcomfort: 30% minder trillingen
    Ideaal voor onervaren gebruikers
    Zeer eenvoudige installatie met Clack & Go
    Centreert automatisch, naspannen niet nodig
    Eenvoudig los te haken
    Fijnmazige ketting met hoge grip
    Geschikt voor auto's met ABS/ESP

De Weissenfels Prestige is het topmodel van het Italiaanse Weissenfels. Deze sneeuwketting combineert alle innovaties van de afgelopen jaren in één ketting. Hoge kwaliteit, ultiem gebruiksgemak en een luxe uitstraling zijn enkele kenmerken van deze prettige sneeuwketting. Dankzij de gepatenteerde Clack & Go ratel hoeft u de ketting er slechts omheen te leggen, de schakels eenmalig aan te sluiten en u kunt zo wegrijden. Zonder centreren, zonder naspannen. De Weissenfels Prestige is ontwikkeld voor de zelfbewuste automobilist die ook in de winter graag goed voor de dag komt met mooie velgen. Daarom is de Prestige speciaal ontwikkeld voor grote velgen en brede banden. De kunststof velgclips voorkomen dat uw velgen bekrast raken. Het loopvlak van de ketting zal langzaam afslijten, maar de wangen van de band blijven mooi zwart en zijn optimaal beschermd tegen roest. De mooiste ketting voor auto's met mooie wielen en met hoogstaand gebruiksgemak. Beauty en brains in één ketting.

Doe een goed bod en ze zijn van jou; afhalen in omgeving deventer of opsturen.

Zie bijv;
    https://www.sneeuwkettingenstore.com/weissenfels-prestige-clack-go-m44...

bericht aangepast door IvoE op 30 jan 2018 09:21 (2% bewerkt)
  • Derk
    Tourist
    Derk op 12 september 2018 · 14:06
    Hallo Ivo,
    Advertentie is al wat oudr, maar ik vroeg me af of je ze nog hebt. Ik biedt 65 euro vor het geval dat,
    Met sneeuwgroet,
    Derk de Vries
    Derk
  • A
    A op 14 september 2018 · 12:09
    Hi Derk,

Ben inmiddels verhuisd; dus ik moet ze even lokaliseren dan in 1 van de dozen 😉
    Wanneer zou je ze op kunnen komen halen (in zutphen?)

Je mag me ook een rechtsreeks bericht sturen.

Gr Ivo
  • Derk
    Tourist
    Derk op 14 september 2018 · 18:58
    Hoi Ivo,
    Ik woon in 't Harde, dus moet er wel even voor rijden. Dit weekend net terug van vakantie en maandag weer aan 't werk, waarbij ik de eerste week incl. weekend niet weg kan. Wordt dan dus sowieso pas na de 23e maar ik heb geen haast. Direkt mailen wil ik wel maar heb je adres niet, mijn email is ddv_7@msn.com. mvg, Derk
    Derk
  • Derk
    Tourist
    Derk op 14 september 2018 · 23:03
    Ik zie net dat ik mogelijk donderdagavond langs zou kunnen komen. Ik moet dan voor m'n werk in Nijmegen zijn en kan op heen- of terugweg (rond 17:30 of tussen 21:00 en 22:00) mogelijk even via Zutphen toeren. Hoor het graag even,
    Mvg, Derk
    Derk
  • A
    A op 17 september 2018 · 14:54
    Hoi Derk, ga nog even zoeken morgen; kom er bij je op terug.
    Zal je even mijn 06 nummer sturen dan kunnen we even via whatsapp contact houden.

gr ivo
  • Derk
    Tourist
    Derk op 17 september 2018 · 17:54
    Top, mijn 06-53474533
    Derk
  • Derk
    Tourist
    Derk op 19 september 2018 · 22:27
    Hoi Ivo,
    Was ff benieuwd of je al wat gevonden hebt. Morgen zou ik evt even langs kunnen wippen.
    Hoor 't wel,
    Derk
    Derk
  • A
    A op 26 september 2018 · 13:13
    Nee helaas nog niet gevonden.
    Ik stuur je wel een berichtje zodra ik iets heb als het nog zin heeft?
    Komend weekend zijn we er weer mee aan de slag.
  • Derk
    Tourist
    Derk op 26 september 2018 · 14:01
    Doe maar rustig aan; het sneeuwt nog niet 😉
    Derk
  • Derk
    Tourist
    Derk op 28 november 2018 · 22:51
    Hoi Ivo,
    't Is al weer ff geleden, maar heb je misschien je sneeuwkettingen nog gevonden? Planning is om begin januari een keer richting sneeuw te gaan en hoor dus graag even of dat kans van slagen heeft met jouw kettingen. Zo niet dan graag ook even bericht; kan ik verder zoeken en no hard feelings,
    Mvg, Derk
    Derk

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro